וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר האפי פלטינום: בנק דיסקונט, סופר-פארם ו-TheMarker

איילה צורף

10.5.2007 / 11:34

לראשונה, עולה לגמר באחת הקטגוריות של התחרות משרד פרסום מקוון: y&r אינטראקטיב

שלושה מהלכים עלו לשלב הגמר של תחרות האפי פלטינום: מהלך השיווק של בנק דיסקונט כמותג בנקאות קמעונאית; בניית המותג הפרטי לייף של סופר-פארם ובניית המותג הכלכלי הארץ-TheMarker.

לראשונה, גם עלה לגמר באחת הקטגוריות בתחרות האפי מהלך שבנה משרד פרסום אינטראקטיבי - Y&R אינטראקטיב עלה לגמר בקטגורית התקשורת עבור קמפיין "מיוזיק" של פרטנר. יחד איתו מועמדים בקטגוריה אורנג' דיי של ראובני-פרידן ומירס של גליקמן-נטלר-סמסונוב.

תחרות האפי היא תחרות השיווק האפקטיווי של המרכז הישראלי לניהול ושל איגודי המפרסמים והפרסומאים.

שני משרדי פרסום קיבלו את מספר המועמדויות הגבוה ביותר: מקאן אריקסון וראובני-פרידן קיבלו כל אחד 4 מועמדויות. אחריהם מדורג שלמור-אבנון-עמיחי, שקיבל 3 מועמדויות. יהושע, גיתם וגלר-נסיס קיבלו כל אחד 2 מועמדויות. באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ויורו ת"א הגיעו עם מועמדות אחת לשלב הגמר של האפי, כל משרד. גיתם היה משרד הפרסום שהגיש את מירב המועמדויות לתחרות האפי.

בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון, עלו לשלב הגמר נביעות (על השקת נביעות פלוס). שטראוס הגיעה לגמר הקטגוריה הזו עם 2 מועמדויות: עוגות עלית, ותחרות אקטימל צ'לאנג'. בקטגורית מוצרי צריכה שאינם מזון עלו לגמר יוניליוור על השקת הסדרה לשיער של דאב; קסטרו על קסטרו ג'ינס ורקיט בנקיזר על השקת קליה טו גו.

בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מתכלים, עלו לגמר ביואיק על השקת המותג מחדש בישראל; נירלט ופז. בקטגוריית השירותים והפיננסים עלו לגמר בנק הפועלים, על השקת שירות און טיים; ביה"ס לחמן, ומזרחי טפחות, על השקת המותג הממוזג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully