וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודע לגבי ידיעות - לנו המשפחה אישרה"

ליאור ליברובסקי

10.5.2007 / 13:40

כיצד קרה שסיפורו הטרגי של רותם תיאודור ז"ל התפרסם ללא פרטים מזהים בידיעות - אך כן במעריב?

שני העיתונים הגדולים, ידיעות ומעריב, סיקרו הבוקר באופן שונה את פרשת התאבדותו של רותם תיאודור, חברה לשעבר של נערת ישראל שרון קנת. במעריב הופיע תמונתו של תיאודור, ראיון עם אביו וכן ההיסטוריה העגומה של משפחתו, בידיעות הסתפקו בתיאור המקרה וציינו: "לבקשת משפחתו איננו מפרסמים את שם ההרוג".

במעריב סיפרו היום לוואלה! ברנז'ה כי התמונה התקבלה ממשפחתו של המנוח ולראייה הראיון עם אביו. גורם במעריב אמר: "בכל יום יש מאבק בין שני העיתונים. בארבעה קרבות אנחנו מנצחים ובארבעה קרבות ידיעות. הרבה משפחות שאיבדו את יקיריהן לא מוכנות לשתף בהתחלה פעולה עם התקשורת, אך הן מתרככות ככל שעובר הזמן. דורון נחום, (כתב מעריב בשרון שחתום על הידיעה ל.ל), פעל בחריצות וחזר למשפחה באחת בלילה, דיבר איתם ברוגע, נתן להם כרטיס ביקור והשיג את מבוקשו", הוסיף הגורם.

"יש כללים מאוד ברורים במה שקשור לסיקור של מתאבדים", מוסיף אותו גורם. "אנחנו לא מפרסמים על קטינים שמתאבדים אפילו את עצם ההתאבדות, בשל העובדה שזה עלול לעודד קטינים אחרים לנהוג כמו הקורבנות. מתאבדים שאינם קטינים או חיילים, אנחנו מסקרים כמו כל הרוג."

כתב מעריב, דורון נחום אמר היום: "אני לא יודע איך ידיעות ניהלו את זה, לנו לא הייתה בעיה. כיבדנו את המשפחה והמשפחה כיבדה אותנו".

גורם בידיעות מודה בדיעבד ולנוכח ההישג של מעריב כי אולי טעו בעיתון כשלא ניסו לשכנע את המשפחה לשתף פעולה. גורם אחר סיפר לוואלה! ברנז'ה: "שלחנו בערב כתבת לדבר עם המשפחה, אך הם ביקשו מאיתנו לא לפרסם שם ותמונה של בנם וכיבדנו את רצונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully