וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום ממשיכה עם לוגיה

ערן גבאי

14.5.2007 / 22:03

סלקום האריכה את חוזה ההתקשרות בשנתיים. החברה מעבירה ללוגיה סכום המוערך בכ-40 מיליון שקל בשנה

סלקום מימשה את האופציה והאריכה את חוזה ההתקשרות שלה עם קבוצת ניהול התוכן של לוגיה למשך שנתיים נוספות - כך נודע ל-TheMarker. סלקום התקשרה לראשונה עם לוגיה עוד בימיו של המנכ"ל הקודם, יצחק פטרבורג, ועם כניסתו של עמוס שפירא לניהול סלקום הוא החליט להמשיך את ההתקשרות עם לוגיה. סלקום שיפרה מאז את מעמדה בשוק התוכן ושירותי הערך המוסף, וברבעון האחרון רשמה צמיחה של 42% בהכנסות משירותי התוכן אל מול הרבעון המקביל, הצלחה המיוחסת לפעילותה של לוגיה.

הוצאת ניהול התוכן אל מחוץ לכותלי החברה זכתה לביקורת לא קטנה מצד המתחרות, אך למרות שסלקום החליטה להיכנס לעולם הדור השלישי באיחור, נהנית סלקום בחודשים האחרונים מצמיחה מרשימה בתחום התוכן. סלקום אינה מחזיקה כיום במניות לוגיה, אך עומדת לה האופציה לרכוש את השליטה כ-50.1% מהמניות. סלקום מעבירה ללוגיה סכום המוערך בכ-40 מיליון שקל בשנה לטובת רכישת ופיתוח תכנים, תשלום לגופי התוכן ולטאלנטים, שיש לה עליהם זכות מלאה.

לוגיה הובילה את סלקום לראשוניות בתחום המוסיקה הסלולרית, שוק שנאמד כיום בכ-120 מיליון שקל בשנה; וכן היתה אחראית על הקמת אתר Heep במהלך השנה האחרונה. האתר זוכה לכ-40-35 אלף כניסות ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully