וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר מחפש את הפיצוי

כרמל בן צור

14.5.2007 / 21:31

גלר וקשת דורשים מג'יימס רנדי, הקוסם הוותיק שמנסה עשרות שנים להוכיח כי לגלר אין כוחות אמיתיים, לפצותם במיליון דולר

שידורי קשת, אורי גלר וקופרמן הפקות הודיעו במכתב ששיגרו לקוסם ג'יימס רנדי, כי הוא נדרש להפסיק להפיץ באתרו קטעים מהתוכנית "היורש", וכן לשלם להם פיצוי בסך מיליון דולר. רנדי מנסה זה עשרות שנים להוכיח כי לאורי גלר אין כוחות אמיתיים.

במכתב, שנשלח באמצעות עו"ד רון גזית, נטען כי רנדי מציג קטעים מ"היורש", ואף מעודד מבקרים באתר להוריד קטעים אלה ולהפיצם. במכתב נטען כי ביקור שנערך באחרונה באתר אינטרנט - אותו מפעיל רנדי - חשף כי הוא מכיל קטע וידיאו ארוך מהתוכנית. את הקטע ניתן לראות באתר או להורידו.

לפי הנטען, האתר מעודד אלפי אנשים להוריד את הקטע. במכתב מצוטט לכאורה רנדי כאומר: "אנחנו מעודדים אתכם לצפות, להוריד ולהפיץ את הקטעים".

"מה שאתה עושה אינו חוקי", ציינו הפונים במכתב. קשת, גלר וקופרמן הפקות טוענים כי הם בעלי זכויות היוצרים בתוכנית, וכי לרנדי מעולם לא ניתן אישור לעשות שימוש בקטעים ממנה.

"לקוחותינו רואים בך, רנדי, אחראי להפרה הבוטה של זכויות יוצרים, ודורשים ממך להסיר את הקטעים באופן מיידי", נמסר במכתב. הכותבים דורשים כי רנדי יסיר את הקטע, ידווח להם מה מקורו, יתחייב כי לא יפר שוב זכויות יוצרים וישלם פיצויים בסך מיליון דולר - או שיינקטו נגדו הליכים משפטיים, ללא הודעה מוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully