וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדורסקי פורקת נשק על nrg

פרקליטיה של אמדורסקי העבירו לאתר מכתב התרעה לפני תביעה בעקבות ידיעה שפורסמה אודותיה בערוץ הרכילות

מיכל אמדורסקי מאיימת לתבוע את nrg. בעקבות ידיעה שפורסמה אודותיה בערוץ הרכילות של nrg והציגה את חברה הטוב של אמדורסקי, רז גלבמן, כ"אופר של המשפחה" העביר פרקליטה מכתב התרעה לפני תביעה ובו גם דרישה לפיצויים בסך 100,000 שקלים מהאתר.

במכתב מבקש פרקליטה של אמדורסקי, מימון אביטן להוריד את הידיעה מן האתר וכן לפצות את מרשתו: "הידיעה נושאת אופי פוגע ומעליב תוך שהכתבת נוקטת בלשון לועגת ומזלזלת כלפי מרשתי, בעלה ומר רז גלבמן המכונה בידיעה כ'אופר'. לא זו בלבד אלא שכל הנתונים שפורסמו בידיעה ביחס למהות היחסים שבין מרשתי לבין רז גלבמן הינם שקר וכזב, אלו דברי בלע של הכתבת שכל מטרתם להשפיל ולפגוע במרשתי ובעלה... פרסום הידיעה השקרית גרמו להשפלת מרשתי, לפגיעה בשמה הטוב ולפגיעה בפרטיותה. "

עורך דינה של אמדורסקי, מימון אביטן, אמר לוואלה! ברנז'ה: "מדובר בקו שמעריב חצו בצורה מוגזמת והפעם אנו לא נעבור על זה בשתיקה. רז גלבמן חבר של מיכל מעל 10 שנים. המכתב שלי למעריב הוא תוצאה ישירה של ידיעה שקרית שמהטרה שלה היא לפגוע ולהעליב את מיכל ותו לא. אין בה דבר מלבד הפרט שמיכל בהריון וגם זה פגיעה בפרטיות. Nrg התבקשו להסיר את הידיעה לאלתר, אך בפועל הסירו רק לאחר יומיים היום רואים שהידיעה חסומה. גם הם הבינו שעשו טעות ואם הם לא יפצו את מיכל בסכום של 100,000 שקל לצורך פשרה אנחנו נלך לתביעה ואז הסכום יהיה גבוה יותר".

היועץ המשפטי של מעריב, מאיר בלייך, אמר בתגובה לדברים: " תשובה נשלחה לעורך הדין של מיכל אמדורסקי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully