וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס טל שיר אומר כן לאינטרנט

איילה צורף

17.5.2007 / 10:12

נכנס כשותף ב-teenk, שיווק באינטרנט לנוער. בין לקוחות החברה: פלאפון, בנק דיסקונט, שטראוס, ICQ, פרוקטר אנד גמבל

רכש ראשון באינטרנט לפרסומאי עמוס טל-שיר. ל-TheMarker נודע כי קבוצת משקיעים שקשורים בתעשיית הפרסום באינטרנט, שבראשה עומד טל-שיר, רכשה יחד 49% מחברת teenk העוסקת בשיווק לצעירים.

teenk מתמחה במתן פתרונות שיווקיים לבני נוער. לדברי יניב ויצמן, אחד המייסדים ומנכ"ל משותף בחברה, "אנחנו עובדים עם בני נוער שהם מובילים חברתיים בכל מיני פלטפורמות, בעיקר באינטרנט, אבל גם במקומות בילוי של בני נוער ובפסטיבלים. אנחנו שואפים להיות בכל מקום שבו יש אינטראקציה עם בני נוער, והאינטרנט הוא מרכז הפעילות שלנו". בין לקוחות החברה נמנות פלאפון, בנק דיסקונט, שטראוס, ICQ, פרוקטר אנד גמבל, לחמן ועוד.

לדברי טל-שיר, "teenk היא חברה שקיימת כשנה וחצי והיא כבר נמצאת ברווח תפעולי. החברה הכפילה את הרווחיות שלה בחודשים האחרונים, והגדילה משמעותית את מצבת הלקוחות שלה. אני וקבוצת המשקיעים מזהים אותם כתחילת הדבר הבא של השיווק והפרסום באינטרנט: ממוקד יותר, מפולח צעירים ובני נוער, עם כלים שמצליחים לתת פתרון למשימות השיווקיות". לדבריו, "לפני שש שנים האינטרנט היה מדיה ממוקדת. היום היא בריכה שכולם משתכשכים בה, וחלים עליה שינויים שמחייבים אפקטיוויות".

כך, למשל, עבור פלאפון מנהלת טינק פורום של בני נוער בגילאי 16-18 (שמועסקים בשכר), שהם מובילי דעה חברתיים. teenk עורכת מהלכים דומים עבור יתר לקוחותיה.

כפי שפורסם ב-TheMarker, טל-שיר החליט לפני כחצי שנה לפרוש מפעילות בתעשיית הפרסום, לאחר כשלושה עשורים שבהם היה פעיל בה. בשנים האחרונות כיהן כיו"ר קבוצת פובליסיס-אריאלי. עם פרישתו הצהיר טל-שיר על כוונתו להשקיע את כספו במיזמים הקשורים בשיווק, בפרסום ובטכנולוגיה באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully