וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטר מזומנים

איילה צורף

20.5.2007 / 12:38

מקאן אריקסון תיכנס כשותפה בחברת מטר הפקות. אילן שילוח: "חברות הפרסום מרחיבות את תחומי העיסוק שלהן"

משרד הפרסום מקאן אריקסון נכנס כשותף בחברת מטר הפקות. מדובר בחברת הפקות בבעלות עמי אמיר, שאחראית על הפקת תוכניות כגון "עדי אשכנזי - מה זה השטויות האלה", "עשרת הדברות", ובעבר הפיקה את "הבורגנים" ואת "החמישייה הקאמרית".

על פי הערכות, עומד חובה של חברת מטר הפקות על כ-1.5 מיליון שקל, כאשר לחברה מחזור של כ-10 מיליון שקל בשנה. כעת יכנס מקאן אריקסון לשותפות חדשה עם מטר הפקות, כאשר כל חובות העבר של החברה אינם קשורים בשותפות החדשה.

מדובר בכניסה ראשונה של משרד הפרסום הגדול בישראל כבעלים של פעילות בתחום הפקת ויצור תכנים. כעת יהיה המשרד בעלים של התוכנית עצמה, כמו גם ירכוש את זמן האוויר לפרסום בה. ככל הנראה עיקר ההשקעה הכספית של מקאן אריקסון תבוא לידי ביטוי בהזרמת תקציבים להפקות עתידיות, אך יהיה מעורב גם בהפקות של סדרות קיימות, הבולטת שבהן, עדי אשכנזי, המשודרת בזכיינית ערוץ 2 קשת.

לשאלה מה המטרה בכניסה של מקאן כבעלים בחברת הפקות תכנים ענה אילן שילוח, מנכ"ל ובעלים בקבוצת מקאן: "בשנים האחרונות חברות הפרסום בעולם וגם בישראל, מרחיבות את תחומי העיסוק שלהן, בתחומי הפרסום הדיגיטלי, וגם בתחום התוכן. לכן, מבחינתנו, הכניסה לתחום המדיה היא כניסה טבעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully