וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיו! אג'נדה

ליאור ליברובסקי

20.5.2007 / 15:56

פתאם כולם ירוקים ו"פנאי פלוס" פה כדי לחשוף את התופעה. גליון חג השבועות של המגזין יוקדש לכדור הארץ ולשאלה איך שומרים עליו

"פנאי פלוס" ישיק השבוע גיליון המוקדש לשמירה על איכות הסביבה והתחממות כדור הארץ.

מערכת המגזין נרתמה לנושא וגייסה את מיטב הסלבס המקומיים על מנת להגביר את המודעות גם בישראל. במסגרת הגברת המודעות, הושק תו תקן ירוק, שיעקוב אחרי סלבס ויחסם לסביבה. וכך סלבס המתנהגים באופן ידידותי לסביבה יזכו לתו "אקו סלב", ונוהגי הג'יפים ומשליכי הפסולת למיניהם, יזכו לתו "אגו סלב".

במגזין ראיון עם שי אביבי, שאף סייע רבות בתכנים, הפקת צילומים ענקית ומיוחדת עם הכוכבים המקומיים, המציגים שלל פעולות יומיומיות שכל אחד מאיתנו יכול וצריך לעשות בביתו ובסביבתו, על מנת לעזור לסביבת המחייה הפרטית והגלובלית: אושרת קוטלר מצולמת בביתה כשהיא מחליפה נורות חשמל, אנחל בונני ממליץ על רכיבה על אופניים, מיכל ינאי ודרור שאול ממחזרים, אורי גוטליב נוהג ברכב היברידי, ליאון רוזנברג אומר די לפלסטיק הקטלני, אברי גלעד מצמצם בצריכת האנרגיה ועוד.

עוד יופיעו בגליון ראיונות עם אקטיביסטיים מקומיים ביניהם: בר רפאלי, שאנן סטריט, עדן הראל, אילנה ברקוביץ', גיל קופטש ועוד. כתבה מיוחדת תציג סקירה מקיפה של הסלבס האקטיביסטיים בעולם ופעולותיהם בנושא איכות הסביבה. וכן סקירת האירועים לכבוד יום כדור הארץ שיתקיים בתחילת יוני וכתבה לקראת אירועי LIVE EARTH.

נירית וייס, עורכת "פנאי פלוס": "החלטנו לראשונה להתגייס ולגייס בשם אג'נדה חברתית סביבתית, אנחנו מקווים שהנושא יחלחל לתודעת קוראינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully