וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! אופנה

איילה צורף

20.5.2007 / 17:10

אפריל ברשתות הפרסום: רשתות האופנה הגדילו תקציבים ופוקס לבדה השקיעה מעל למיליון דולר. חברות הסלולר צימצמו

חודש אפריל היה החודש של רשתות האופנה בכל הקשור להוצאה על פרסום. הסיבה: יציאת הקולקציות החדשות לקיץ, שהובילה את רשתות האופנה הגדולות לרכז מאמצים בתחום הפרסום במדיה. בסך הכל, השקיעו הרשתות 4.5 מיליון דולר בפרסום.

המפרסמת הבולטת ביותר בתחום היתה פוקס, שאחראית לבדה על כרבע מההשקעות בתחום בחודש החולף. פוקס השקיעה 1.1 מיליון דולר (במחירים ריאליים, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום), בקמפיין אחד. המשביר לצרכן אף היא הגדילה הוצאות פרסום בחודש החולף, שעמדו על 615 אלף דולר. קרייזי ליין השקיעה בפרסום 410 אלף דולר.

לעומתן, החליטו חברות הסלולר לצמצם תקציבי פרסום משמעותית בחודש אפריל. בסך הכל, השקיעו ארבע החברות כ-2.5 מיליון דולר בחודש, בעוד שבחודש ממוצע עומדת ההוצאה המשותפת של החברות על 5 מיליון דולר. פרטנר היא היחידה מבין החברות שהשקיעה באפריל תקציב פרסום של ממש - כמיליון דולר. פלאפון הוציאה כמחצית מכך, וסלקום נעלמה לגמרי מטבלת המפרסמים הגדולים לחודש זה.

שלמור-אבנון-עמיחי בראש

משרד הפרסום בעל מחזורי הפעילות הגדולים ביותר באפריל היה שלמור-אבנון-עמיחי. המשרד, שלרוב מדורג במקום השלישי, הגיע בחודש החולף לפעילות בהיקף 6.3 מיליון דולר, כאשר הבא אחריו, באומן-בר-ריבנאי, סיים את החודש עם פעילות של 5.6 מיליון דולר. מקאן אריקסון, שבמרבית החודשים מדורג במקום הראשון, סיים את אפריל במקום השלישי, עם פעילות של 5.3 מיליון דולר.

על הקפיצה של שלמור לראש הדירוג אחראיות שטראוס - שהוציאה כמיליון דולר על פרסום אקטימל ופסק זמן, פריזמה - שהוציאה כ-400 אלף דולר בחודש על פרסום, פרטנר, אמריקן אקספרס וניופאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully