וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוי הצלחה

ליאור ליברובסקי

20.5.2007 / 16:45

חברת דורי מדיה כבשה את פסטיבל מיפ בקאן. מכרה טלנובלות לרשתות טלוויזיה בעולם במליוני דולרים

חברת דורי מדיה מכרה ביריד מיפ-טי.וי לתוכן טלוויזיה בקאן, למעלה מ-1,560 שעות של סדרות הטלנובלה שלה וכן פורמטים לגופי שידור מ-11 ארצות. בין הסדרות שנמכרו: הפורמט של הסדרה המצליחה "חיים שלי", שנמכר לסוני הספרדית והפורמט של הקומדיה "אמור מיו" שנמכרה לערוץ טלוויזיה יווני. כמו כן נמכרו זכויות שידור לסדרות "חואניטה רווקה", "המחרוזת" ו"אל-רפוחיו".

בנוסף נמכרה גם הטלנובלה החדשה "לה לולה" אשר צפויה להיות הלהיט הבינלאומי הבא בתעשיית הטלנובלות העולמית. דורי מדיה מכרה את הסדרה החדשה לגופי שידור ומפיקים מצרפת, רוסיה, מכסיקו, אלבניה, צ'ילה ואקוואדור – וזאת על אף העובדה שהסדרה נמצאת בשלבי הפקה ראשונים ובהסתמך על פרק הפיילוט בלבד.

היקף המכירות הכולל עומד על 2.6 מיליון דולר, עם פוטנציאל לסכום כולל של 6.28 מיליון דולר, אם יתממשו אופציות למכירה של 688 שעות שידור נוספות.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי-מדיה גרופ, אמר: " השתתפותנו המוצלחת בתערוכה הוכיחה שוב את הכוח של הסדרות שלנו. הביקוש לתוכניות שלנו היה גבוה מאוד, עם התעניינות מצד גופי שידור ומפיקים מכל העולם. טלנובלות הן תופעה כלל עולמית ודורי-מדיה היא שותפה רבת חשיבות לערוצי טלוויזיה ממדינות שונות הרוצות לשדר טלנובלות ופורמאטים ברשתות שלהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully