וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקרים חזרה

איילה צורף

21.5.2007 / 9:29

ענבר-מרחב-שקד מחזירים את פרס קקטוס הזהב לאחר שזכו בו. ספי שקד: "אני מרגיש שקיבלנו את הפרס מהסיבות הלא נכונות"

הביקורת על תחרות הקקטוס ממשיכה: משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, שזכה בקקטוס הזהב בקטגוריית הפיננסים בעבור בית ההשקעות אקסלנס ("לא פחות מאקסלנס"), החליט להחזיר את הפרס - כך נודע ל-TheMarker.

במכתב ששלח ספי שקד, שותף ומנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום, ליו"ר איגוד משרדי הפרסום, יאיר גלר, הוא כותב: "אני מוותר על הפרס. לא קל לי לוותר על קמפיין השנה בפיננסים, היה יכול להיות מאוד נחמד להשוויץ בו. עמוק בלב, אני מרגיש שקיבלנו את הפרס מהסיבות הלא נכונות. בכל העולם נמדדים הקמפיינים בתחרויות הקריאייטיב אך ורק לפי מידת הקריאייטיוויות פורצת הדרך שלהם. בישראל, נבחרים הקמפיינים לפי 'כמה הם הצליחו' על ידי שופטים שהם מעט אנשי קריאייטיב והמון אנשי שיווק", נכתב.

"קקטוס הזהב נגוע לא רק בבעיית השופטים שלא הבינו את הקריטריונים. גם קטגוריית 'משרד השנה' היא מיותרת וכל מטרתה היא להנציח את השררה של המשרדים הגדולים. אני בטוח שבסתר לבך גם אתה חושב כך. אני בטוח שבדיוק כמוני, גם אתה מתבאס על כך שהשיטה הדרקונית של התחרות הוציאה ממנה את ניצוץ היצירתיות. "כדי שלא יגידו שאני 'מתבכיין' כי הפסדתי בתחרות, חיכיתי לראות אם אני מנצח, ורק כעת, לאחר שניצחנו, אני מרשה לעצמי להעביר ביקורת קשה על התחרות ולהחזיר את הפרס". ענבר-מרחב-שקד, משרד פרסום קטן, זכה במקום הראשון בקטגוריה שבה התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע ופובליסיס-אריאלי.

בתגובה אמר יגאל בראון, מנכ"ל איגוד משרדי הפרסום שאירגן את התחרות: "אם משרדי הפרסום לא ישכילו לשבת וללבן את סוגיית השיפוט אחת ולתמיד, לא יהיה קקטוס. יש הדורשים לפתוח את השיפוט לדעות הציבור, יש הדורשים שיפוט של אנשי קריאייטיב בלבד, ויש הדורשים שיפוט של אנשי קריאייטיב מחו"ל בלבד. כל שיטה ראויה. הגיע הזמן שמשרדי הפרסום יסגרו ביניהם את נושא השיפוט אחת ולתמיד כדי שכולנו נוכל לחזור ולחגוג את התחרות בלי רעשים מיותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully