וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שידורים מיוחדים משדרות

ליאור ליברובסקי

21.5.2007 / 16:19

המגישים, הפרשנים והכתבים של ערוץ 1 ישדרו הערב מהעיר וביום חמישי: רשת ב' יורדת דרומה לחבק את התושבים והחיילים

שידורי החדשות והאקטואליה של ערוץ 1 יועברו הערב משדרות. התכנית "היום בחדשות" תורחב ותשודר עד 20:30 ואת "מבט" יגישו משדרות מרב מילר וגאולה אבן כשלצידן הפרשנים עודד גרנות, איילה חסון ויואב לימור.

הכתב הצבאי אמיר בר שלום יעביר דיווחים שוטפים מגבול הרצועה, שם ניצבים חיילי צה"ל. כמו-כן יועברו דיווחים נרחבים על מצב העורף בעיר שדרות וביישובי עוטף עזה במסגרת תכניות האקטואליה והחדשות.

רשת ב' של "קול ישראל" תעביר את שידורי האקטואליה בשידורים ישרים מהעיר. במהלך יום חמישי הקרוב. המשדרים יועברו בשידור ישיר מאולפן הרדיו החינוכי הממוקם במכללת ספיר, אשר בשדרות, תוך שיתוף הסטודנטים לתקשורת בכל מערך ההפקה.

איילה חסון תגיש את התכנית "הכל דיבורים" בשידור ישיר מהאולפן בשדרות והתכנית תיוחד למצב הביטחוני, החברתי והפוליטי המיוחד באיזור. "יומן הכלכלה" של רשת ב' ישודר אף הוא בשידור חי משדרות, תוך שימת דגש על בעיות הכלכלה של ישובי עוטף עזה בעקבות ירי הקאסמים. ז'וז'ו אבוטבול יגיש את תכניתו "שיחות עם מאזינים" בשיתוף תושבי האיזור.

מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר מסר: "אני משוכנע שחלק מתפקידו של השידור הציבורי הוא ללוות את תושבי שדרות וישובי עוטף עזה בשעתם הקשה הזו, לחבקם חיבוק חזק ולהיות שותפים לקשיים אותם הם חווים".

יוני בן-מנחם מנהל "קול ישראל" מסר:"רשת ב' מקפידה לשדר מהשטח מכל אירוע חדשותי וגם הפעם היא מלווה את האירועים בשדרות בשידורים רצופים מהשטח, תוך שימת דגש על מצבם של תושבי שדרות והחיילים באיזור עוטף עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully