וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקם ועדה לאיתור יו"ר למועצת הכבלים

רוני קורן-דינר

28.5.2007 / 11:50

נציבות שירות המדינה דורשת להקים את הועדה נוכח הקיפאון במועצה מאז עזיבת מוקדי. בחודשים האחרונים ממלאת את התפקיד נעמה הניג

המשנה לנציב שירות המדינה, יעקב ברגר, פנה למנכ"ל משרד התקשורת, מרדכי מרדכי, בדרישה להקים ועדת איתור לתפקיד יו"ר קבוע למועצה לשידורי כבלים ולוויין, כך נודע ל-TheMarker. בחודשים האחרונים, מאז פרישת היו"ר יורם מוקדי, ממלאת את התפקיד חברת המועצה נעמה הניג. במכתב מזכיר ברגר כי הניג מונתה כממלאת מקום זמנית, ועל השר להקים ועדה לאיתור יו"ר קבוע בהקדם האפשרי.

גורמים המקורבים למהלך הנציבות מסבירים את הבקשה בקיפאון לכאורה בהתנהלות המועצה מאז פרישת היו"ר הקודם. "התבקשתי לקחת על עצמי את התפקיד, ומינויי אושר כחוק על ידי השר ולאחר אישור ועדת שפניץ (הבוחנת מינויים במגזר הציבורי ר.ק)", אמרה הניג בתגובה. "אין לקיצור כהונתי שום נימוק, זה לא תקין וחבל". הניג הוסיפה כי למרבה הפתעתה, לא היתה אף בין המכותבים למכתבו של המשנה לנציב שירות המדינה. לדבריה, בסמכות השר למנות יו"ר זמני מקרב חברי מועצת הכבלים למשך תקופה של חצי שנה לפחות, וכך אכן עשה.

ממשרד התקשורת נמסר כי אכן התקבלה פנייה מנציבות שירות המדינה. "עד לבחירת מועמד קבוע נעמה הניג תמשיך למלא התפקיד. בזמן הקרוב תמונה וועדת איתור", נמסר מהמשרד.

הניג, בת 49, מונתה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים בפברואר 2007. קודם לכן שימשה כמנהלת אגף קשרי חוץ במשרד התקשורת, ובמקביל היתה חברת מועצה מזה 6 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully