וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי ומרוז נעולים

ליאור ליברובסקי

28.5.2007 / 15:13

מגישי המשמר האזרחי ננעלו ע"י עובדי עיריית רהט במתחם העירייה לשעה, לאחר שסיקרו את ההזנחה בגני הילדים ביישוב

כמיטב המסורת האקטיביסטית, שוב הסתבכו היום העיתונאים אורלי וילנאי-פדרבוש וגיא מרוז עם גורמים אותם סיקרו. השניים הגיעו עם צוות "המשמר האזרחי" לרהט, על מנת לתעד את המצב הקשה של גני הילדים בעיר. בסיורם בבירת הנגב הבדואי נתקלו לדבריהם, במאבטח מטעם העירייה שניסה להרביץ להם ולשבור את מצלמתם. מאוחר יותר, כשהגיעו לבית העירייה לשטוח את תלונותיהם על ההזנחה בגנים, ננעלו השניים במתחם העירייה במשך שעה.

וילנאי סיפרה לוואלה! ברנז'ה: "המזל שלנו היה שהעירייה התקשרה למשטרה כשהגענו לעיר וכך המאבטח לא הצליח לפגוע בנו. שני השוטרים הבינו את המצב והגנו עלינו. הם אפילו המליצו לנו לצאת משם כדי לא להסתבך. כשהגענו לבית העירייה הם סירבו לדבר איתנו אז הסתובבנו קצת ודיברנו עם העובדים. כשרצינו לצאת, אנשי העירייה טענו שהשער החשמלי תקוע. לידו היה שער רגיל אך לדבריהם לא היה ברשותם מפתח. נתקענו שם עם שני השוטרים, כשרק כעבור שעה, הגיע מישהו ופתח את הדלת, עם המפתח".

עיריית רהט: הם עשו פרובוקציות

מדוברות עיריית רהט נמסר כי "וילנאי ומרוז נכנסו לעירייה בלי תאום וללא אישור. הזמנו משטרה שיסלקו אותם מהשטח. הם עשו פרובוקציות כדי שאנשים ידבר איתם. אין לנו מה להסתיר. אנחנו שוקלים להוציא מכתב למנכ"ל קשת על השתלשלות העניינים ותלונה במשטרה על הסגת גבול". בעניין המאבטח המאיים נמסר מהעירייה כי "זה שקר. אין לנו מאבטחים בעירייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully