וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגם אתה ברוטוס?

28.5.2007 / 16:08

עורך הניו יורק טיימס: "אנחנו לא יכולים לאפשר לסגידתנו לאיכות להפוך לכתונת משוגעים במדיה החדשה. סביבת האינטרנט היא שונה"

עורך ה"ניו יורק טיימס", ביל קלר דיבר בישיבת צוות שנערכה לאחרונה בעיתון. דבריו מצביעים על העברת הדגש מעיתונות הדפוס לאינטרנט.

"על העורכים להכיר טוב יותר את כל היישומים המופיעים במדורים שלהם. הם לא חייבים לדעת להכין מצגת או גרפיקה, אבל הם חייבים לדעת מי עושה את זה", אמר קלר, כפי שציטט אתר publishing2.0. עיתונאים הנרתעים מטכנולוגיה נהפכים לזן נכחד, כתב האתר.

אחת הנקודות העיקריות בדבריו של קלר היתה המוכנות לוויתור על איכות למען מהירות. "אנחנו לא יכולים לאפשר לסגידתנו לאיכות להפוך לכתונת משוגעים במדיה החדשה" הזהיר. "סביבת האינטרנט היא שונה", הוסיף, "ואי אפשר לצפות להשיג בה רמת שליטה זהה לזו שמשיגים בדפוס".

למעשה, קלר אמר בכך שה"ניו יורק טיימס" יצטרך להוריד את הסטנדרטים שלו כדי להתחרות באתרים אחרים, זריזים יותר.

קלר דיבר גם על העברה הדרגתית של משאבים, כמו למשל משכתבים, ממדיום הדפוס למדיום הדיגיטלי, ועל הקטנת הגודל הפיסי של העיתון, שתיכנס לתוקף בסוף הקיץ. כמו עיתוני דפוס גדולים אחרים, ייאלץ ה"ניו יורק טיימס" עם ירידה בתפוצה ועם ירידה בהכנסות מפרסום.

בתגובה לשאלה של אחד המשתתפים - כיצד ירוויח ה"ניו יורק טיימס" כסף מאתר האינטרנט, השיב קלר: "אני מאמין בכל לבי שזה יקרה. אבל השאלה כיצד היא יותר מסובכת. המשפט בו משתמשים בגמילה מאלכוהול ומסמים, 'fake it 'til you make it' - העמידו פנים עד שתצליחו באמת - מתאר היטב את מה שאנחנו עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully