וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומוני ירושלים חוברו להם יחדיו

ליאור ליברובסקי

29.5.2007 / 11:24

"כל הזמן" מבית מעריב ו"כל העיר" של רשת שוקן, רשמו איחוד היסטורי שמטרתו הצלת קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים מקריסה

שיתוף פעולה נדיר נרשם השבוע בין מקומוני ירושלים, "כל הזמן" ו"כל העיר", במטרה להציל את קבוצת הכדורגל הפועל ירושלים, שירדה לפני שבועיים לליגה הארצית.

"כל הזמן" מבית מעריב, יצא לאחרונה ביוזמה לקניית הקבוצה על ידי האוהדים מידי הבעלים, ויקטור יונה ויוסי סאסי, כאשר כל אוהד יקנה מניה בסכום של 1000 שקלים. מטרת המארגנים היא לגייס 10 מיליון שקל, הסכום המוערך לקניית הקבוצה.

ב"כל העיר" של רשת שוקן, הגדילו לעשות כשפרגנו ליוזמת המתחרים שער בגיליון האחרון, ועליו הפנייה לכתובת מייל לשימוש האוהדים הנדיבים.

עורך הספורט של "כל הזמן", אורי שרצקי, סיפר לוואלה! ברנז'ה: "מסתבר שיש נושאים שהם מעבר לתחרות בין כלי התקשורת, שם בדרך כלל אין פרגון. ופה עוד מדובר במקומונים, ביניהם התחרות הרבה יותר אמוציונאלית. כנראה שלהציל קבוצת כדורגל זה מעבר לכך. כל הכבוד ל'כל העיר', שנתן שער ליוזמה של עיתון אחר. לא יודע אם הייתי נוהג כמוהם".

עורך "כל העיר", אלעד ליפשיץ, ממשיך בקו הפרגון: "ברכות לאורי שרצקי על היוזמה. ספורט 'כל העיר' מתעסק במה שהוא מוצא כעניינים משמעותיים, חשובים וערכיים לירושלים מעל לשיקול תחרות כזאת או אחרת. אני מקווה ששיתוף הפעולה ידיח את יונה וסאסי מהקבוצה".

יונתן כהן מערוץ הספורט, אוהד הקבוצה, הצטרף ליוזמה, כפי שסיפר: "ניסיתי לתרום ככל יכולתי למען ההתגייסות הראויה, ולהוציא את הקבוצה מידיהם של אנשים רעים. מסתבר שניתן להראות גדלות של אמצעי התקשורת ולהציל את אחד ממועדוני הספורט הגדולים בישראל".

ואיזה מסכנים האוהדים שלא יכולים לשלוח מייל (כי הוא שגוי)

אלא שאליה וקוץ בה. ההרמוניה לא הייתה מושלמת, משום שאותה כתובת המייל שפורסמה על שער "כל העיר" כדי שהאוהדים יתרמו דרכה, הייתה שגויה ("חבל על המייל השגוי, נקווה שנתגבר על הנזק שנגרם", אמר שרצקי).

גם רדיו ירושלים הצטרף ליוזמה וסייע בפרסום המייל הנכון.

וואלה! ברנז'ה לא ירושלמית, אבל הייתה כמה פעמים בכותל ולכן מסייעת בהתנדבות. הנה המייל הנכון: katamon2@gmail.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully