וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים ב-TheMarker

ליאור ליברובסקי

29.5.2007 / 11:20

לאחר מינוי רולניק לסגן מו"ל הארץ ממשיכים האיושים ברחוב שוקן. רועי קורן, איל סלוניקי ולימור להב תופסים את מקומם החדש

מנכ"לית TheMarker הדס גולדשטיין הודיעה היום על סבב מינויים בחטיבת האינטרנט של TheMarker מקבוצת הארץ. במסגרת זו, רועי קורן מונה למשנה למנכ"ל TheMarker, איל סלוניקי מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ולימור להב מונתה לסמנכ"לית המכירות.

רועי קורן (36), שכיהן עד כה כסמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי, מונה למשנה למנכ"ל TheMarker. בעבר שימש קורן כמנהל מכירות בדורן תקשורת וכמנהל פיתוח עסקי ב TheMarker, והיה אחראי על הקמתן של יחידות הכנסים והפרויקטים השיווקיים המהוות נדבך חשוב בפעילות החברה. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל מערך המכירות והשיווק ב TheMarker ועל הסינרגיה והשיתוף בין שתי המחלקות.

איל סלוניקי (36), שכיהן עד כה כמנהל אתר Haaretz.com וכסמנכ"ל המכירות של קבוצת אתרי TheMarker, מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל פעילויות שיווק האתרים, הכנסים, הפרויקטים הפרסומיים, ה -TheMarker café והסלולר.

לימור להב (30) לשעבר סמנכ"לית רדיו תל אביב FM102, מונתה לסמנכ"לית המכירות של החטיבה. בעבר הייתה אחראית על כל חטיבות המכירה והשיווק ברדיו. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך המכירות של כל אתרי הקבוצה (TheMarker, Haaretz.co.il, Haaretz.com, עכבר העיר און ליין, TheMarker IT).

הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker: "רועי קורן, איל סלוניקי ולימור להב יהוו סוללה ניהולית, מקצועית, מנוסה וחזקה, ההולמת את האתגרים החדשים העומדים בפנינו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully