וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני נשים נגד תסריטאי האלופה

ליאור ליברובסקי

5.6.2007 / 11:14

לטענתן עלילת הסידרה תגרום לזלזול בנפגעות תקיפה מינית. HOT: "מקצת הצופים מתקשים להבדיל בין העלילה הדמיונית למציאות"

חברות אחד עשר ארגונים לזכויות נשים מוחות על פגיעה בנפגעות תקיפה מינית בטלנובלה האלופה. במכתב לתסריטאי הסדרה, מפנות הפעילות אצבע מאשימה כלפי היוצרים. לטענתן העלילה לפיה ישנה קנוניה להפיל את ראש הממשלה על ידי האשמה כוזבת בתקיפה מינית נגדו הוא שימוש לרעה, לכאורה, של היוצרים על מנת להעמיק את המבט החשדני שקיים בחברה כלפי נפגעות תקיפה מינית וכדי ליצור חשדנות כלפי מניעיהן של כאלה שמתלוננות נגד בכירים שפגעו בהן מינית.

נציגות הארגונים תמהות לגבי תזמונו של התסריט, שזמן קצר לאחר הרשעתו של חיים רמון במעשה מגונה כלפי אישה צעירה ובעת שנשיא המדינה חשוד בסדרה ארוכה של עבירות מין, נוצר סיפור כמות זה במסגרת סדרת טלוויזיה שפונה ומשודרת לכלל הציבור בישראל: "נדמה שהבחירה של התסריטאים, לכתוב עלילה כזו אינה מקרית, לא בתוכנה ולא בתזמונה, ועל כך אין לנו אלא להצטער וכמובן למחות. צר לנו שבאמצעות התסריט האמור, הצטרפתם אל שורה ארוכה של בכירים בישראל אשר עושים ככל לאל ידם על מנת לערער את אמינותן של הנפגעות וכדי להגן על אלה שנאשמים או החשודים בתקיפה מינית".

מ-HOT נמסר: "זו הפעם השנייה השבוע שמקצת מצופי האלופה מתקשים להפריד בין היות הטלנובלה 'האלופה' עלילה דימיונית, פרי מוחם היצירתי של כותבי האלופה, לבין המציאות. בניגוד למציאות העגומה בישראל שעולה על כל דימיון , אין כל כוונה מצד האלופה לרמז, לייחס או לקעקע את אמינות המתלוננות כנגד תקיפה מינית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully