וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלתל סורר

ליאור ליברובסקי

7.6.2007 / 14:19

ניסים גרמה יפסיק בקרוב להגיש את "ציפורי לילה" בגלי צה"ל, אבל ימשיך לשתף פעולה עם התחנה. שמעון פרנס יחליף אותו במשבצת היוקרתית

הזמר נסים גרמה יפסיק בקרוב להגיש את התכנית "ציפורי לילה" בגלי צה"ל. את מקומו של גרמה יחליף שמעון פרנס.

נסים גרמה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זה נכון שבשלב מסויים זה יסתיים. אני עוד לא יודע מתי, אבל עשיתי קדנציה ארוכה, 4 וחצי שנים הן שיא גינס ב'ציפורי לילה'. התכנית הכתה גלים בתקופה הזאת ואני שומר על יחסי ידידות עם כולם שם, מבניהו דרך מולי שפירא, הפכתי לחלק משפחת גלי צה"ל. ברגע שאסיים את האלבום אתחיל להעביר חפיפה למחליף שלי. מה שחשוב זה המשך שיתוף הפעולה, במסגרתו אני צפוי להעלות בתחנה שישה מופעים שישודרו אצל מולי שפירא".

שמעון פרנס אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני מתוכנן לעלות עם 'ציפורי לילה' בקרוב. המועד סופי לא נקבע, כנראה במהלך הקיץ, זה בידי מולי שפירא ויורם רותם, לא בידיי".

מגלי צה"ל נמסר: "הגשת התכניות ציפורי לילה עוברת ריענון מעת לעת. בשלב זה לא אישרו מפקד גלי צה"ל אבי בניהו וראש חטיבת התרבות מולי שפירא כל שינוי קבוע בהגשה".

מולי שפירא, ראש חטיבת התרבות בגלי צהל מוסיף: "אנשים מוחלפים בשיאם. זה סוד הצלחה של ציפורי לילה. הפיילוטים הם הסוד הכי שמור אצלנו ולכשיגמרו נבחר את הטובים ביותר." שפירא גם הוסיף כי טל גורדון תחזור בקרוב מחופשת הלידה לתוכנית של יום רביעי ותשוב להגיש עם שי להב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully