וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודה ועוזב

ליאור ליברובסקי

8.6.2007 / 18:12

אריה מליניאק יעזוב את גלי צה"ל ואת צ'רלטון: "אני לא רוצה חלק בבלאגן בין צ'רלטון ל-HOT." יתמקד בקריירת הקואוצ'ינג

אריה מליניאק נפרד היום בטורו, ברשת המקומונים של ידיעות, מאמצעי התקשורת האלקטרונית. הפרשן ומאמן הכדורסל לשעבר יעזוב את גלי צה"ל ואת חברת צ'רלטון ויתמקד בקריירת הקואצ'ינג שלו.

בשיחה עמו מליניאק מותח ביקורת על המעבר של צ'רלטון לשידורים בתשלום: "אני לא אעשה דברים שאני לא שלם איתם במאה אחוז. אני גם לא מבין את השיקולים במאבק בין HOT וצ'רלטון, לא רוצה חלק בבלאגן הזה. אני רוצה להישאר נאמן לקהל שלי. מיציתי.

"את ענייני הספורט בתכנית בגלי צה"ל הייתי צריך לעשות לבד, ראיונות, תיאומים, לא מכירים שם את גיא גודס ואת מוטל'ה שפיגלר כמו שאני מכיר. ואז אני מגיע הביתה בשלוש בלילה ואי אפשר להתחיל לעבוד למחרת בשבע וחצי בבוקר ככה שהלך לי חצי יום".

מליניאק, מסיים 20 שנה כחבר קבוע "בילוי נעים" ו-34 תכניות של "ציפורי לילה", מתייחס לעבודתו כמאמן מנהלים: "15 שנה אני בקואצ'ינג, מאמן מנהלים בארגונים כבנק הפועלים ולאומי, קומברס, אמדוקס, מוטורולה ועוד. אוכל גם להקדיש יותר זמן לבני בן השלוש. אם לא הייתי מצליח היה לי יותר קל לשים את המפתחות. לצערי, בכל מה שעשיתי הצלחתי. אבל החלטתי שדי, שכדאי לפנות מקום כדי שדברים אחרים יכנסו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully