וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייכר וזרחוביץ' במקום שי ודרור

ליאור ליברובסקי

10.6.2007 / 11:17

השניים, שהגישו עד לאחרונה את "ציפורי לילה" בגל"צ, יגישו את תכנית הערב של רדיו תל אביב החל מחודש יולי

ערן זרחוביץ' ושרון טייכר מצטרפים לרדיו תל אביב 102FM, השניים יחליפו את שי גולדשטיין ודרור רפאל שעוברים לרדיו ללא הפסקה. זרחוביץ' וטייכר הגישו בשנתיים וחצי האחרונות את התכנית "ציפורי לילה מנקרות" בגלי צה"ל. תכניתם ברדיו תל אביב תעלה לאוויר באחד ביולי ותשודר מראשון עד חמישי, בשעות 16:00-18:00.

ערן זרחוביץ' (31) השתתף ב"מסודרים" ושימש ככותב הראשי של "ארץ נהדרת". שרון טייכר (35) החל את דרכו ב'רדיו ללא הפסקה' וב'רדיוס' והופיע בתכניות דוגמת 'של מי השורה הזו?' וב'זומביט'. כמו כן נמנה על כותבי התכנית "משחק מכור", "הלילה עם ליאור שליין" ועוד.

התכנית תציג זווית אחרת, צינית, סאטירית והומוריסטית לענייני היום ולאקטואליה הרכה. בתכנית צפויות לעלות פינות שונות, תוך שילובן של דמויות 'רדיופוניות' מהתוכנית בגלי צה"ל.

שי בן מאור, מנכ"ל רדיו תל אביב FM102 מסר: "אני גאה על כך שערן ושרון בחרו ברדיו תל אביב, מתוך קאדר הצעות קוסמות ומפתות שהוצעו להם מתכניות טלוויזיה מובילות."

ערן זרחוביץ' ושרון טייכר מוסרים: "עזבנו, כל אחד בנפרד, תכניות טלוויזיה נפלאות, מאחר ואנחנו אוהבים מאוד את לעבוד ביחד, במדיום הרדיופוני. אנחנו מודים לכל אותם אנשים איתם עבדנו על גבי המסך הקטן, ובטוחים שיהיה כיף אדיר ביחד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully