וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים ליצוא

ליאור ליברובסקי

10.6.2007 / 12:31

משלוח קונצרטים חמים יגיע בקרוב לקול ישראל בעקבות חידוש הקשר עם איגוד השידור האירופי. בתמורה יקבלו הגויים הופעה של שלמה ארצי

קול ישראל יחדשו את הקשר עם EBU (איגוד השידור האירופאי). החלטה על כך התקבלה בעקבות כנס הרדיו הראשון בחיפה, בו התארחה הגב' ראינה קונסטנטינובה, מנהלת חטיבת הרדיו בארגון הרדיו האירופאי.

למחרת הכנס נפגשה קוסטנטינובה עם מנהל קול ישראל ומנהלי הרשתות 88FM וכל המוסיקה. חידוש הקשר יבוא לידי ביטוי במשלוח הדדי, ללא תשלום, של תכניות רדיו וקונצרטים של מוסיקה קלאסית ומוסיקת ג'אז מהאיגוד לישראל ומשלוח מופעים פומביים ששודרו ברשת ג', בינהם מופע של שלמה ארצי וההופעה של רוג'ר ווטרס בנווה שלום לתחנות הרדיו של האיגוד.

"החשיבות של ההסכם בימים אלה היא גבוהה", אומר גורם בקול ישראל, "הן מהפן היוקרתי והן מהפן הכלכלי, שכן מדובר כאמור בשיתוף פעולה ללא תשלום."

מנהל קול ישראל יוני בן מנחם, מינה את אמנון שילוני, מנהל רשת ג', לתפקיד איש הקשר ומתאם העברת חומרי השידור מטעם קול ישראל.

מקול ישראל נמסר: "מדובר בהישג חשוב ומשמעותי ביותר לקול ישראל, הן כתרומה להפצת התרבות הישראלית בצד ההסברה הישראלית, והן בשעות שידור ועריכה של תכניות וקונצרטים חשובים בחסכון אדיר של שעות שידור ועריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully