וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום זה סטימצקי

ליאור ליברובסקי

10.6.2007 / 14:39

על פי יפעת מחקרי מדיה הרשת מובילה באזכורים בכותרות על פני המתחרה צומת ספרים. הקיבוץ המאוחד מובילה בין הוצאות הספרים

רשת סטימצקי מובילה בפער ניכר באזכורים בכותרות על המתחרה, רשת צומת ספרים, כך עולה ממחקר שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים. סטימצקי מוזכרת פי 4 בכותרות מצומת ספרים עם 28 כותרות חיוביות וניטרליות, בנושאים: שיתוף פעולה עם רשת ZER4U, זכייה במקום השני במדד השירות של גלובס, ביטוח בריאות לכל עובדיה, החלטה על שינוי קונספט ופתיחת סטימצקי ילדים, שת"פ עם סלקום, ראיונות עם המנכ"לית החדשה ועוד.

יש גם לציין כי הרשת קיבלה ארבעה אזכורים שליליים בכותרות בגין פיצוי עובד שפוטר עקב יציאות תכופות למילואים וביקורת על מבצע ספר שני בחינם בקניית קפה.

צומת ספרים מוזכרת בשמונה כותרות חיוביות וניטרליות: ראיונות עם אבי שומר מבעלי הרשת, פתיחה מתוכננת של 17 סניפים ועוד.

מבחינת אזכורי הוצאות הספרים בכותרות, עולה כי שלושת ההוצאות המובילות באזכורים הן: הקיבוץ המאוחד (35 כותרות), עם עובד (32 כותרות) וכתר ספרים (28 כותרות). יותר מ- 90% מאזכורי הוצאות הספרים בכותרות הן בהקשר לביקורות ספרים עם אזכור שם ההוצאה, והשאר מתחלק לשיווק ופרסום, מינויי כ"א ופעילות עסקית.

החודש הפורה ביותר מבחינת כותרות, מינואר עד מאי 2007 היה חודש אפריל בשל חג הפסח. בחודש זה הובלטו בכותרות ספרים של סופרים ישראלים וספרים שעוסקים בנושאי דת ויהדות.
המדיות הבולטות ביותר לפרסום ספרים הן העיתונות והרדיו. המעניין הוא שהאינטרנט הנחשב כתחום חם בפרסום כמעט שאינו מציג פרסומות לספרים. חלק גדול ממעט הספרים שפורסמו באינטרנט היו תחת הגדרת "ספרות מקצועית".

נתי יעקובי, מנכ"ל פעילות יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מסר: "אין ספק שקטגוריית הספרים מתחממת ביחס לשנים קודמות והעדות הבולטת לכך היא הכפלת תקציבי הפרסום של סטימצקי וצומת ספרים בחמשת החודשים הראשונים של 2007 לעומת התקופה המקבילה ב-2006."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully