וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתבי פיטורים לעובדי ערוץ 33

ליאור ליברובסקי

10.6.2007 / 20:46

וועד העיתונאים ברשות השידור מתכונן למנוע פיטורי 24 מעובדי הערוץ, זאת מכיוון שלטענתם העובדים נקלטו לעבודה בערוץ 1

עשרים וארבעה עובדי ערוץ 33 של רשות השידור קיבלו היום מכתבי שימוע, כחלק מהליך לפטרם. מדובר בעובדים שנקלטו בערוץ 33 אולם עובדים כיום במחלקות השונות של ערוץ 1.

לקראת השעה ארבע אחר הצהריים יצאו מכתבי הפיטורים מהנהלת הרשות לאגודת העיתונאים, כאשר הנמענים עדיין לא יודעים כי הם עומדים להיות מפוטרים. גורם ברשות אמר כי חלקם יקבל את ההודעה המרה רק בעוד 3 ימים.

ברשימת המפוטרים נמצא גם מנהל ערוץ 33 מאיר בר. עוד נמצאים ברשימה לא מעט עובדים הנמצאים ברשות השידור למעלה מעשור ובשנה האחרונה הם נחשבים עובדי ערוץ 1 לכל דבר.

לפני כשנה, הופסקו שידורי ערוץ 33 בשל המלחמה בצפון ומרבית העובדים הועברו לערוץ 1 לתגבור. ערוץ 33 התרוקן מתוכן והוחלט להשאירו כערוץ לשידורים חוזרים, ללא הפקות מקור. וועדי העובדים ברשות מנסים למנוע את פיטוריהם של מרבית העובדים, שכן על פי הסכמי העבודה ברשות לא ניתן לפטר עובדים שנקלטו בערוץ 1.

דובר ועד עיתונות ההפקה, אבי אפרתי, אמר היום:"ועד עובדי הפקה ואגודת העיתונאים מתכוונים לשמור על העובדים שנקלטו בצורה מצויינת ועושים עבודתם נאמנה. הנושא הובא לידיעת היועצים המשפטיים של האגודה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "כחלק מתכנית ההבראה של הערוץ ובהתאם להחלטת הוועד המנהל, הוחלט להפסיק להפיק בערוץ 33. מערכת ההפקה תיסגר, כאשר חלק מהעובדים יקלטו בערוץ 1 ולגבי החלק השני על סיום העסקתם ותנאי פרישתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully