וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור - הרדיו ניצל

ליאור ליברובסקי

11.6.2007 / 17:21

בישיבת הוועד המנהל של רשות השידור הוחלט שלא לסגור את תחנות הרדיו של כל ישראל. החלטות על קיצוצים נדחו במספר ימים

הועד המנהל של רשות השידור החליט לא לסגור את תחנות הרדיו של רשות השידור. בישיבה שהתקיימה היום הוחלט לדחות את ההכרעה בעניין תכנית החרום בכמה ימים תוך שיתוף נציגי העובדים בהחלטות.

ההחלטה נועדה לתת לנציגי העובדים הארכה להצגת חלופות היות שטרם הספיקו לעשות זאת למרות שנתבקשו לכך כבר בשבוע שעבר. במקביל תעביר הנהלת הרשות הצעה חליפית לועדי העובדים.

הנהלת הרשות הונחתה להיכנס למשא ומתן מיידי עם נציגי העובדים על מנת לגבש יחד תכנית לקיצוצים הבלתי נמנעים. עוד הורה הועד המנהל להנהלת הרשות להגיש הצעה לתכנית חירום חלופית כבר מחר בבוקר, ולקיים את הדיונים עם הוועדים בעדיפות ראשונה וללא השהיה, על מנת שניתן יהיה בעוד מספר ימים ליישם את התכנית שתיקבע.

יו"ר הועד המנהל של רשות השידור, משה גביש, התייחס להפגנת העובדים הסוערת ואמר: "ההפגנה מבטאת כאב אמיתי. העובדים באמת נלחמים על השידור הציבורי, אך העובדים חייבים להבין שמצבנו בכי רע ואנו צריכים לשרוד את התקופה הקשה הזו עד לאישור תכנית ההבראה. חברי הועד המנהל אינם רואים את נציגי העובדים כצד שונה במתרס כי אם כולנו שייכים לאותו צד. העובדים חייבים להבין שללא ויתורים הרשות לא תוכל לשרוד , אנו כבר לא מונופול, התחרות קשה וההכנסות קטנו ב-3 השנים האחרונות כ-40%" .

אם ימשיכו להנחית עלינו, נעמוד על רגלינו האחוריות

חיקה גינוסר, דובר וועד העיתונאים, אמר לוואלה! ברנז'ה: "במהלך ההפגנה נכנסנו לבניין, באנו להפגין ולעמוד על זכותנו ולמחות נגד התכנית, שתגרום לאובדן הכנסה של אנשים רבים. כשהגענו הזמינו אותנו להיכנס, זאת הייתה הזדמנות לפגוש את הוועד המנהל, פעם ראשונה עבורי. נקבע שנעבור לפסים של הידברות כאשר מחר צפויה להיות מוגשת תכנית מתוקנת, טובה יותר לעובדים. אם זה יהיה ביחד יהיה בסדר. אם ימשיכו להנחית עלינו, נעמוד על רגלינו האחוריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully