וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע יואב

ליאור ליברובסקי

13.6.2007 / 0:26

יואב גרוס סוגר את סוכנות השחקנים שלו ועובר לייצוג אישי והתמקדות בחברת ההפקה שלו

סוכנות השחקנים של יואב גרוס , אשר קיימת משנת 2000 ומונה כ- 170 שחקנים, משנה את פניה ועוברת לניהול אישי-מסחרי. הסוכנות תייצג מעתה כ- 15 שחקנים בלבד והם ינוהלו אישית על ידי יואב גרוס . בין השחקנים שימשיכו להיות מיוצגים אצל גרוס : נאור ציון, יובל סמו, נתי קלוגר, מלי לוי, שלום אסייג, שלומי קוריאט, חיים אתגר, מיטל דוהן ואגם רודברג.

חברת יואב גרוס הפקות מתמחה בהפקות טלוויזיה, בוקינג וניו-מדיה (סלולר ואינטרנט). בין התכניות שהופקו על ידי יואב גרוס: "דומינו", "ערב אדיר" (4 עונות) , "שידורי המהפיכה" , "הכל זז עם דודו טופז", "הכל 10", "החברים של נאור", "כישרון או כישלון" ו"טוב שבאת" .

יואב גרוס אמר היום לוואלה: " הצרכים של השוק השתנו. אני רוצה להתמקד בעבודה עם אומנים מסויימים, לתת להם טיפול מלא וממוקד וכן שישאר לי זמן להתמקד בהפקות טלויזיה, ניו מדיה ופורמטים".

חיים סלוצקי: "כך נהוג גם בחו"ל"

במהלך הזה ממתג עצמו גרוס כמנהל אישי ומבדל עצמו מהסוכנים. בכך הוא גורם לבכירים נוספים בענף להחליט איזה משני הכובעים לחבוש.

חיים סלוצקי, שועל ותיק בתעשייה, המייצג בין היתר את שלמה ארצי סבור כי כך יש לעשות. סלוצקי אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה פשוט מאוד. יש הבדל בין סוכנות לניהול אישי. אף אחד לא יכול לנהל אישית מאות אנשים. הוא עבר מסוכנות לניהול אישי מתוך רצון להקדיש יותר זמן בכל טאלנט ולטפח עבורם את הקריירה מקרוב. בחו"ל, אגב, זה מופרד לחלוטין. אני למשל מעולם לא הייתי סוכן אלא מנהל אישי של מספר מצומצם של אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully