וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקהלה עליזה

ליאור ליברובסקי

13.6.2007 / 12:37

רדיו 99 מחזיר את הכבוד לתכניות הילדים של שבת בבוקר. הפיג'מות יצטרפו לתחנה ויגישו את "המסך הלבן" ותכנית נוספת, לילדים גדולים

שלישיית הפיג'מות, אילן רוזנפלד, קובי פרג ועודד פז יגישו שתי תכניות חדשות ברדיו 99. תכנית לילדים בימי שבת ב-10:00 ותכנית לא לילדים ב-22:00.

"המסך הלבן", תוכנית בוקר שבועית לילדים, תשא את אופייה של תוכנית הטלוויזיה "הפיג'מות". השלושה יפתחו את בוקר שבת עם שלל מערכונים, שיחות טלפון משעשעות ופאנל מומחים צעיר. בנוסף כבר הודיעו השלושה על מסע חיפושים אחר להקות רוק צעירות במיוחד (במטרה לעקור את התופעה מהשורש).

מדיי שבת ב-22:00 יעלו השלושה עם "סייד קיק", תוכנית שבועטת לתרבות בתחת. סייד-קיק היא פרודיה מקורית וחצופה על תכניות התרבות ברדיו. התכנית תכלול עולם מוטרף ומגוון של דמויות, פינות תרבות הזויות ושיחות חצופות.

חגית כספי-יעקובי, מנהלת תוכניות רדיו 99 מסרה היום: "הפיג'מות יחזירו את הילדים לרדיו. הצוות המצליח הצליח להרכיב פורמט רדיופוני מעולה על בסיס תכניתם הטלוויזיונית שוברת השיאים אשר זכתה למספר הורדות שיא ב-VOD. בנוסף לתכנית שתפנה לילדים ביקשו עודד פז, אילן רוזנפלד וקובי פרג' להעלות תכנית אישית אשר תשא גוון שונה לחלוטין מהתכנית הצעירה. התוכנית תפנה לקהל בוגר ותעסוק בתחומי תרבות מגוונים. אני בטוחה כי השלושה יזכו להצלחה גדולה בקרב המאזינים הקטנים כמו גם הגדולים".

עודד פז מסר בשם השלישייה: "אנחנו שמחים ונרגשים לעלות עם שתי תוכניות שונות פרי מקלדתנו. איזה כיף לנו..... הלכה לנו כל השבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully