וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור - נציגי הוועדים אופטימיים

ליאור ליברובסקי

13.6.2007 / 15:44

נציגי העובדים ברשות מתנגדים לשעוני נוכחות ומבקשים למשוך את מכתבי השימוע לערוץ 33, אבל לא שוללים תכנית קיצוצים

נציגי הוועדים ברשות השידור נפגשו היום שוב עם מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר. הפגישה הותירה אופטימיות זהירה בקרב העובדים. במהלך הפגישה נקב שקלאר בסכום של 53 מיליון שקלים כיעד החיסכון שיאפשר את המשך קיום הרשות.

שקלאר הציג בפגישה את תכנית הצמצומים החלופית בפני נציגי העובדים והדגיש באוזניהם כי על מנת לקבל סיוע מהאוצר אין מנוס מנקיטת צעדים בוני אמון מול האוצר, כמו הכנסת שעוני נוכחות למתקני הרשות, שיגרמו למקבלי ההחלטות באוצר להיעתר לבקשתו למתן מענק סיוע לרשות. מנכ"ל הרשות אף ביקש מנציגי העובדים להציג בפניו הצעות חלופיות להצעה שהוצגה בפניהם. שקלאר הבטיח שיבדוק דרישות אלו ויתן לנציגי העובדים מענה לאחר בדיקת הדברים עם הועד המנהל של הרשות.

העובדים מתנגדים גם לשינוי הסכמי השכר

"יצאנו בסיום הפגישה עם תקווה לעתיד", אמר משה אסולין, יו"ר האיגוד הטכני. "התחושה בקרב העובדים היא שניתן לשאת ולתת על דברים נוספים. אנו לא שוללים באופן מוחלט את תכנית הקיצוצים".

נציגי הוועדים מתנגדים להפעלת שעוני הנוכחות, הנושא, לדעת אסולין, לא יקדם דבר. כמו כן מבקשים נציגי העובדים למשוך את מכתבי השימוע שהוצאו ל-24 עובדי ערוץ 33: "לא מפטרים עובדים בזמן מו"מ. זאת לא התנהלות. אנו דורשים מההנהלה למשוך את מכתבי השימוע", אמר אסולין. "עם פיתרון שתי הסוגיות הללו נוכל לעבור ולקיים דיון פרטני בכל נושא בנפרד שתמצא ההנהלה לנכון", סיכם אסולין. כמו כן, דרשו הוועדים את ביטול כל הצעדים שמשמעותם שינוי הסכמי שכר כתנאי מוקדם למו"מ על תכנית החירום.

מרשות השידור נמסר: "בישיבה שהתקיימה היום בין הנהלת הרשות לבין נציגי כל הועדים ברשות השידור, הוחלט כי החל ממחר בבוקר נכנסים למו"מ אינטנסיבי בנושא הסכמי שכר חדשים והסכמי פרישה מרצון לעובדי רשות השידור. עוד סוכם, כי הנהלת הרשות תציג בשקיפות מלאה בפני נציגי העובדים את פירוט הוצאות הרשות מול ההכנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully