וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר ברשות השידור לוועדת הכלכלה

ליאור ליברובסקי

14.6.2007 / 14:03

ח"כ כחלון נועד היום עם נציגי אגודות העיתונאים של רשות השידור בירושלים ובתל אביב ואמר כי ברשות לא יהיו פיטורים ללא הסכמה

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ משה כחלון השתתף בישיבה של אגודת העיתונאים שהתקיימה היום בבית סוקולוב ועסקה במשבר ברשות השידור. כחלון הבטיח בישיבה כי לא יפוטרו עובדי רשות השידור ללא הסכמה.

בישיבה נכחו יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים והממונה על רשות השידור באיגוד הארצי של עיתונאי ישראל חיקה גינוסר, מ"מ יו"ר האיגוד הארצי ומנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא וחברים נוספים מהאגודה בירושלים ובת"א.

ראשי האגודות הביעו חשש כבד מקיצוצים משמעותיים עוד לפני תום השנה. בתגובה החליט כחלון להעלות את הנושא בוועדת הכלכלה. הנושא ידון בנוכחות נציגי האוצר, יו"ר ומנכ"ל רשות השידור וגורמים נוספים ברשות השידור, במטרה למצוא פתרונות מתאימים. העיתונאים הביעו חשש שאם לא ימצא פתרון עד סוף השנה יתקשו העובדים להסכים לרפורמות שנקבעו בדרישתם הסתמכו על עקרונות שנקבעו בחוק ההסדרים לשנת 2006, אז הוסכם על פיטורי 500 עובדים בהסכמה .

עיתונאי הרשות הביעו חשש מכך שכמות ההפקות של הרשות שיצאו להפקה חיצונית תגדל, דבר שיגרום לאבטלה סמויה. העיתונאים הדגישו עוד כי על פי חוק ההסדרים החדש החליטה וועדת הכלכלה בראשות כחלון לדון גם בפתרונות תקציביים לפיהם כל הסכם פרישה יעשה בהסכמה ולא באמצעות פיטורים ואף הדגיש זאת במסיבת עיתונאים.

אחד הנציגים באגודת העיתונאים אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הצהרתו של ח"כ כחלון חשובה מפני שהיא באה למנוע פיטורים שרירותיים של כאלה שבהנהלה אינם חפצים ביקרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully