וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יוסי

ליאור ליברובסקי

14.6.2007 / 15:54

כיצד יצא שבאותו יום התפרסמו שתי כתבות פרופיל על מקורבו של גאידמק יוסי מילשטיין, האחת נושכת והשניה מלטפת?

במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות היום קידמה את הקוראים הכותרת "יוסי יסדר", המזמינה אותם לדפדף לעמוד 2, בו מופיעה כתבה מאת אתי אברמוב על יוסי מילשטיין, יועצו הקרוב של איש העסקים המתוקשר ארקדי גאידמק, שאותה ניתן להגדיר בקלות כ"מפרגנת".

התזמון של 24 שעות אינו מקרי, שכן היום מתפרסמת במוסף "הארץ" כתבת תחקיר נשכנית של נעמה לנסקי על אותו מילשטיין. גורמים בעיתון הארץ העריכו כי מילשטיין שיתף פעולה עם הכתבה של ידיעות "כדי למזער נזקים". הכתבה בהארץ כוללת פרטים מעברו, ביניהם טענה כי סיפר לגלי צה"ל כי הוא חולה בסרטן כתוצאה מצלילה בקישון, כדי להתקבל לתחנה. הכתבה, שזכתה לכותרת " על כנפי הדמיון", שונה באופן מהותי מהכתבה בידיעות בעלת הכותרת השובבה "יוסי ילד שלו מוצלח" ותוכן שבעיקר מגיב על טענות הארץ, בין היתר באמצעות שיחה עם האונקולוגית של מילשטיין, שאישרה כי סבל מגידול.

גורם בידיעות אמר כי בישיבה בתחילת השבוע הוחלט להרחיב את מספר האייטמים על גאידמק בשל גל הרכישות האחרון, ובין השאר דובר על כתבה על מילשטיין, שלבסוף הוחלט כי תשובץ במוסף '24'.

נעמה לנסקי ועורך מוסף הארץ ניר בכר סירבו להגיב על הדברים, כמו גם אתי אברמוב, עורכת "24" יעל דרומי, עורך ידיעות שילה דה בר וכן יוסי מילשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully