וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבוד ב-PROMAX

ליאור ליברובסקי

17.6.2007 / 13:33

פרסים למחלקות הפרומו של קשת וערוץ 10 בתחרות היוקרתית: זהב ל-10 על לשליין ומלחמת הכוכבים, כסף לקשת על אורי גלר ועוד

מחלקות הפרומו של קשת ושל ערוץ 10 גרפו פרסים במסגרת תחרות PROMAX. לקשת היה זה המשך שבוע מוצלח לאחר שזכתה בפרס זהב בתחרות BDA עם הפרומו ל-"אורי גלר מחפש את היורש" .

שני פרסי זהב הוענקו בפסטיבל לערוץ 10, בשתי קטגוריות: הפרומו של ליאור שליין זכה בקטגוריית הפרומו הטוב ביותר לרצועת שידור והקמפיין לסרטי מלחמת הכוכבים זכה בקטגוריית הקמפיין הטוב ביותר לרצועת שידור.

ערוץ 10 הוא גוף השידור הישראלי היחיד שקטף השנה פרסי זהב בתחרות המרכזית בפסטיבל. זו השנה השלישית בה הערוץ זוכה בפרסים בפסטיבל הקדימונים המפורסם. בשנה שעברה גרף ערוץ 10 שני פרסי כסף; על מעברוני התחנה ועל הפרומו לתכניתו של מיקי בוגנים "מיקי שיק".

את התשדיר ל"הלילה עם ליאור שליין" ביים יואב פז ואת תשדירי סרטי מלחמת הכוכבים ביים רותם שמיר. מנהלי מח' הפרומו של ערוץ 10 הם רועי אדר ודני סופר.

מחלקת הפרומו של קשת גרפה בתחרות שלושה פרסים: פרס נוסף לפרומו אורי גלר, פסלון כסף (מקום 2), בקטגוריית תכניות ריאליטי. פרס ל"נראה אותך במקומי", פסלון כסף, בקטגוריית פתיחים. ופרס לסרטון ה"אמבטיה", פסלון ברונזה (מקום 3), בקטגורייה לקידום אתרי אינטרנט.

ירון גת, סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת מסר: "עולם הפרומו הקידום הופך להיות בעל חשיבות קריטית במציאות שבה לטלוויזיה ניצבת תחרות מצד עולם הניו מדיה. על הפרומואים להיות בולטים קריאטיבית ומושקעים באופן מיוחד ואני שמח שאנו עומדים בשורה אחת עם המגמה העולמית. הפרסים שגרפנו הם הודות לעבודה מאומצת ויוצאת הדופן של האנשים שעובדים במחלקת הפרומו של קשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully