וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה לצעירים של קול ישראל תשדר החל ב-1 ביולי

ליאור ליברובסקי

18.6.2007 / 18:09

בישיבת הוועד המנהל של רשות השידור שהתקיימה היום, התקבלה החלטת היו"ר גביש, לפיה התחנה תפעל לשלושה חודשים ללא תשלום לעובדים

הוועד המנהל תמך היום בהצעה של היו"ר משה גביש, להפעיל את תחנת הרדיו לצעירים לשלושה חודשי ניסיון. זאת באמצעות שידור ממוחשב וללא תשלום לעובדים, שכן העורכים טוני פיין ומנחם גרנית יבצעו את העבודה בהתנדבות. על רקע איומם של הוועדים, שדרשו שיבוץ של מגיש, טכנאי ועורך בשידורי התחנה, הסכים המנכ"ל מוטי שקלאר לקבל את דרישתם.

בתגובה אמר גביש בישיבה: "כניעה בנושא זה היא מעין נתינת שוחד לוועדים ואני מתנגד לכך". עם זאת, התנה גביש את תחילת השידורים בהסכמת הוועדים והציע כי כל הסכמי העבודה שייחתמו עם הוועדים בחודשים הקרובים, יחולו גם על התחנה החדשה, שאמורה להתחיל לשדר ב-1 ביולי למשך שלושה חודשי ניסיון.

שתי ההצעות עלו להצבעה כאשר הצעת המנכ"ל נדחתה וזו של היו"ר התקבלה כאמור, כאשר רק יעקב נווה מתנגד. עד סוף השבוע ייפגש המנכ"ל עם נציגי הוועדים במטרה לצאת עם שידורי התחנה במועדן.

"אנו מקבלים בצער ובתדהמה את ההחלטה המוזרה הזאת"

יו"ר וועד העיתונאים בת"א, שמעון וילנאי, אמר: "בתקופה מודרנית לא מקבלים החלטות בשליפה מהמותן. העלויות לא ברורות והעובדים לא שותפים לכך. אנו מקבלים בצער ובתדהמה את העובדה שכך מתקבלות החלטות ברשות השידור ב-2007. נתכנס ונחליט איך להתייחס להחלטה המוזרה הזאת. מדאיג אותנו שלאחר פגישה מוצלחת בנושא עם שקלאר, גביש נוטל את המושכות ובעצם מבטל את ההבנות".

באותה ישיבה הוחלט להמשיך בשיחות בין המנכ"ל לוועדים בנושא תכנית הקיצוצים. "הכדור נמצא בידיים של הוועדים", אמרו ברשות, ועד סוף השבוע אמורה להיסגר ההחלטה הסופית לקיצוצים, פשרה בין הצעת הוועד המנהל לבין זו של הוועדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully