וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעוני-פינקלשטיין זכה בשני פרסים יוקרתיים בקאן

איילה צורף

19.6.2007 / 12:04

המשרד זכה בפרס "אריה הזהב" בקטגוריית הפרומו העוסקת בקידום מהלכים וב"אריה ברונזה" בקטגוריית שיווק ישיר

משרד פרסום ישראלי לא גדול הצליח לעשות בפסטיבל קאן לפרסום את מה שלא עשה השנה אף משרד פרסום אחר. שמעוני-פינקלשטיין ועמותת "מאיר פנים" זכו באמצעות קמפיין אחד בשני פרסים יוקרתייים בתחרות. המשרד זכה בפרס "אריה הזהב" (מקום ראשון) בקטגוריית הפרומו העוסקת בקידום מהלכים. אותו קמפיין זכה ב"אריה ברונזה" (הפרס השלישי) בקטגוריית שיווק ישיר (direct).

מרבית משרד הפרסום הגדולים שלחו השנה עבודות כמתמודדות באחת משש הקטגוריות אך פרט לשמעוני פינקלשטיין, אף אחד ממשרדי הפרסום לא הצליח לעלות אפילו לשלב הגמר. עלות ההשתתפות של משרד פרסום שמגיש מספר עבודות יכולה להגיע לעשרות אלפי יורו שיורדים לטמיון.

העבודה שהגיש משרד שמעוני פינקלשטיין הוא קמפיין אינטרנט, שבו נראה ילד יושב מול צלחת ריקה, כאשר נכתב בה "תוכל למלא לו את הצלחת ב-SMS אחד". לאחר שליחת ה-SMS, ניתן לראות את אותו הילד יושב מול צלחת מלאה.

לדברי קובי ברקי, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום: "משיחת טלפון שקיבלנו בשבת מנציג השופטים בקאן, הבנו שמתעניינים בעבודה ושוקלים להעניק לה אריה (הפרס היוקרתי בתחרות א.צ).

מה שמייחד את העבודה הוא השילוב המוצלח בין רעיון טוב וחדשנות טכנולוגית. העובדה שקיבלנו הכרה, בלפחות שתי קטגוריות שונות, מלמדת על הרב-ממדיות של הרעיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully