וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "מסכים" של yes בבכורה בוואלה!

וואלה! ברנז'ה

20.6.2007 / 15:23

הפרק הראשון יעלה לשידור באתר ללא תשלום ביום ראשון הקרוב. אתר וידאו משותף לוואלה! ול-yes יושק ביולי הקרוב

וואלה! תשדר את הסידרה "מסכים" של yes עוד בטרם תשודר בטלוויזיה. מדובר בסנונית ראשונה מתוך מהלך כולל במסגרתו יושק ביולי הקרוב אתר וידאו משותף לוואלה! ול-yes.

הפרק הראשון יעלה לשידור ללא תשלום ביום ראשון הקרוב 24.6, בכתובת yes.walla.co.il/screeenz. הסדרה תעלה לשידור בערוץ yes ישראלי החל ב- 1.7, ימים א'-ה', בשעה 22:05

במסגרת שיתוף הפעולה ביןyes ואתר וואלה!, משודרים באתר עשרת הפרקים הראשונים של הסדרה "הנפילים", מיד לאחר השידור הטלוויזיוני שלהם. הגולשים מוזמנים לצפות בפרקים ששודרו עד כה וליהנות מתכנים משלימים לסדרה כדוגמת מאחורי הקלעים, תקצירי הפרקים הבאים, פורום ייעודי ועוד.

יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yes מסר: "שיתוף הפעולה עם וואלה! נמצא בבסיס האסטרטגיה של yes הרואה עצמה כחברת תוכן מובילה, המקדמת את תכניה במדיות משלימות לטלוויזיה כגון הסלולאר והאינטרנט. רשתות אמריקאיות בינהן ABC, FOX ועוד הוכיחו כי החיבור לאינטנרט עורר סקרנות רבה יותר לצפייה של פרקים נוספים מסדרות שונות בטלוויזיה ותרם ביצירת באזז לסדרות השונות. אנו שמחים לאפשר לגולשים הרבים של yes ושל וואלה! ליהנות מחשיפה ראשונה של הפקת המקור החדשה של yes" .

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!: "כאתר הגדול בישראל וואלה! גאה להוביל גם בתחום הוידאו באינטרנט. שיתוף הפעולה עם YES יאפשר לוואלה! להביא לרשת הישראלית את בשורת התכנים האיכותיים, כלומר ניתוק התלות של האינטרנט בחומרי וידאו קצרים באיכות נמוכה ומעבר לצפייה בסוגה עילית. אנו משוכנעים כי בדומה לשיתופי הפעולה בין האתרים הגדולים בעולם לבין גופי הפקה ושידור מובילים, גם כאן בארץ מיליוני הגולשים של וואלה! יהנו מההיצע הרחב והאיכותי של הרכש הטוב בעולם והפקות מקור רבות ומושקעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully