וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה שיווקי מאוד

ליאור ליברובסקי

21.6.2007 / 15:39

תכניתו של אמנון פאר ברשת ב' מקדמת מוצרים כמו יינות ואפילו את החומוס השכונתי. מבקרת הפנים ברשות השידור דאגה להתערב

מבקרת הפנים ברשות השידור, איתנה גרגור, פנתה ליו"ר הוועד המנהל של הרשות משה גביש, בטענה על שילוב פרסומות בתכני תכניתו של אמנון פאר "לילה חי מאוד" ברשת ב'. בתגובה פנה גביש אל המנכ"ל מוטי שקלאר בדרישה להפסיק את ההתנהלות הזו ולפעול בנושא, אף במישור המשמעתי.

גרגור טוענת כי מהאזנה לתכנית בחודש אפריל עולה שאורחי התכנית מביאים מוצרי מזון ושתייה להנאת הנוכחים באולפן. לדוגמה, באחת התכניות התארחו אנשים מיקב "יפו" שדיברו בהרחבה על היין שלהם. בשלב מסוים, טעם פאר מהיין וציין כי הוא "מדהים". פאר גם הודה בתכנית לחומוס גבעתיים ושיבח אותו כ"חומוס על הכיפאק". בסיום התכנית, טרח להודות גם למשקאות "פאנטה" ו"מוזס". בפנייתה מביאה גרגור דוגמאות נוספות.

"התכנית לילה חי מארחת נציגי גופים עסקיים בתחומי הבידור השונים... אשר מביאים ממוצריהם לאולפן, להנאת הנוכחים, מתארים את פעילותם ומשווקים תוך כדי השידור את עסקיהם ומוצריהם וזאת ללא תשלום עבור הפרסום ובניגוד לכל הליך תקין לפרסום ברדיו", כותבת גרגור.

מרשות השידור נמסר: "הנחיות קפדניות ניתנו לעורכי התכנית להימנע מפרסום סמוי ולהקפיד על שמירת הכללים הנהוגים ברשות. הנושא הועבר לבדיקת היועצת המשפטית וזאת על מנת לבחון מחדש את כללי התוכן השיווקי, מתוך ניסיון להתאימם לזמן מודרני".

אמנון פאר סירב להגיב לדברים.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully