וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומה שסליחה היא המילה הקשה ביותר

ליאור ליברובסקי

25.6.2007 / 13:26

בית המשפט החליט על נוסח ההתנצלות שיפרסמו שי גולדשטיין ודרור רפאל בפני העיתונאי ומגיש "דוקומדיה" מתי גולן

בית משפט השלום בהרצליה מסר אתמול את נוסח ההתנצלות אותה יפרסמו שי גולדשטיין ודרור רפאל בפני מתי גולן: "אנו מתנצלים בפני מתי גולן על שפגענו בו בתכניתנו 'שי ודרור'בערוץ 10, ביוני-יולי 2003, כאשר במסווה של סאטירה השתמשנו בביטויים מבזים על מנת לפגוע בו אישית, ואנו מצטערים על כך".

עוד פסק השופט כי מודעת ההתנצלות תפורסם באחד מחמשת עמודי החדשות הראשונים בעיתונים ידיעות אחרונות ומעריב ביום שישי, לא יאוחר מ-30 יום ממועד ההחלטה (אתמול), כשהמודעה תהיה באורך ורחוב 5 אינץ', גודל גופן 9 וכותרת בגופן 12. תביעת גולן הוגשה באמצעות פרקליטו, עו"ד יורם זמיר.

כזכור, ביום 25.6.03 אירח מתי גולן בתוכניתו "דוקומדיה" את הגב' גלית ליבוביץ ששכלה את בתה נועם בת ה-7 בפיגוע בכביש חוצה ישראל. הגב' ליבוביץ מתחה ביקורת על כמה קטעים בתוכנית שי ודרור ששודרה כמה ימים קודם בערוץ 10, ושעסקו עסקו באותו פיגוע. טענתה היתה שהקטעים היו מעליבים ופוגעים.

גולן ביקש משי ודרור לבוא לאולפן כדי להגיב על דברי האם השכולה, אולם השנים סרבו. לפיכך החליט גולן לנסות להשיג את תגובתם בשיטת "השיחה המפתיעה" מתוך השידור. בתגובה החלו השניים בסדרת מערכונים בה הם גילמו את דמותו של גולן, מערכונים שהביא לבסוף את גולן לתבוע את השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully