וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב גילו סליק

ליאור ליברובסקי

25.6.2007 / 14:58

ספוילר או צרוף מקרים? במעריב ובהארץ התפרסמה ביום שישי כתבה על הסליקים בקיבוץ גזית. כתב הארץ: "נעשה לי עוול"

איך קרה שכתבה על הסליקים בקיבוץ גזית התפרסמה ביום שישי האחרון גם במעריב וגם בהארץ?

כתב הארץ, אלי אשכנזי חש שנעשה לו עוול: "זה סיפור שעבדתי עליו זמן רב. ידעתי על הנושא אבל אף אחד לא רצה לדבר עליו, עד שנודע לי על שתי בנות שעושות סרט על הסיפור. לאחר שפגשתי אותן אמרה לי אחת המורות שבכוונתה להעביר את סרטן לתכנית "ערב חדש". סיכמנו שהסרט ישודר רק לאחר הפרסום בהארץ, כמעין פולו אפ. בסוף מישהו החליט להדליף את הסיפור למעריב".

מגיש ערב חדש דן מרגלית, שהעביר את הסיפור למעריב, סיפר היום לוואלה! ברנז'ה: "המקור שהעביר את הסרט לידי "ערב חדש", בקש מאנשי התכנית להתעכב ולא לשדרו בינתיים. שאלתי את אותו מקור אם אפשר למסור את הסיפור למעריב ונעניתי בחיוב. סיפרתי על כך לדנקנר והוחלט לפרסמו".

הארץ התייחס לנושא הסליקים המחתרתיים, בהם נשק המיועד להיערכות למלחמה במקרה שסטאלין יחליט לתקוף את המערב, בכתבה נרחבת ובהפניה מהעמוד הראשי ביום שישי. במעריב התפרסמה ידיעה קטנה בעמודים האחוריים של החלק החדשותי של העיתון. אשכנזי: "אני מתנחם בזה שהכתבה המעריב ממחישה את ההבדל בין העיתונים. אמנם הצליחה להרוס לנו את הבלעדיות, אבל כתבו שטויות".

דודו בזק, הכתב החתום על הידיעה במעריב, מגיב על דברי אשכנזי: "צר לי שעבודתנו הקשה פגעה בהארץ ובכתב. במהלך העבודה לקטנו עדויות פיזית בקיבוץ ממספר חברים, דרכם הוצג הסיפור האותנטי במעריב".

אורי רוזן, ראש מערכת החדשות של מעריב אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "לא היה לנו מושג שהסיפור אמור להתפרסם בכלי תקשורת אחרים. הופתענו לגלות שהופיע בהארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully