וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן ישראלי מועמד לתפקיד מנכ"ל מעריב

יעל ולצר

25.6.2007 / 17:58

מנכ"ל וואלה! לשעבר שוקל הצעת נמרודי. מנכ"ל מעריב האחרון, רוני קליינפלד, התפטר ב-2002. מ-2004 משמש נמרודי גם כמנכ"ל

ופר נמרודי, בעל השליטה המרכזי ב"מעריב", הציע לאילן ישראלי, מנכ"ל וואלה לשעבר, את תפקיד מנכ"ל "מעריב". ישראלי טרם קיבל החלטה בכל הנוגע להצעתו של נמרודי. ל-TheMarker נודע שההצעה הוצעה לישראלי לאחר כמה פגישות שנערכו עמו.

מנכ"ל "מעריב" האחרון, רוני קליינפלד, התפטר ב-2002, ומ-2004 החל לשמש נמרודי גם כמנכ"ל העיתון. ולדימיר גוסינסקי, מבעלי המניות ב"מעריב", דרש לאחרונה שימונה מנכ"ל במשרה מלאה לעיתון, וככל הנראה זה הרקע להצעתו של נמרודי לישראלי.

ישראלי, בן 44, מוסמך למינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, שימש עד לאוגוסט האחרון כמנכ"ל וואלה במשך תקופה של כ-4 שנים שנחשבו מוצלחות. בתקופתו, הגיעה וואלה למחזור שנתי של כ-75 מיליון שקלים ולרווח נקי בן 12.3 מיליון שקלים. מדובר בגידול של 300% לעומת השנה הקודמת.

לאחר שהודיע במארס 2006 על פרישתו מוואלה, היה ישראלי בין המועמדים לניהול חברת HOT. לאחר שלא נבחר, שימש במשך כמה חודשים כמנכ"ל חברת CHIP PC - שמפתחת מחשב שולחני קטן ונמצאת לפני הנפקה - אבל החליט לעזוב גם את התפקיד הזה.

ישראלי סירב להגיב להצעה מ"מעריב". "כרגע אני בבית, בחופשה, נהנה מהחופש והילדים", אמר בתגובה. "אני בהחלט בודק את ההצעה של נמרודי, ואקבל החלטה בהמשך".

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של עופר נמרודי עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully