וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום נגד ערוץ 10

ליאור ליברובסקי

25.6.2007 / 18:17

הגישה היום תביעה נגד התכנית "שומר מסך", ערוץ 10 והרשות השניה. מחר ישודר בתכנית תחקיר חברת care אליה חברה רוזנבלום

פנינה רוזנבלום הגישה היום כתב תביעה נגד התכנית "שומר מסך", ערוץ 10 והרשות השניה על סך 2.5 מיליון שקל בגין לשון הרע בכתבת התחקיר בעניינה שתשודר בתכנית "שומר מסך" ביום ג' הקרוב.

התביעה הוגשה הבוקר באמצעות באי כוחה עו"ד דולפין מינצר-כרמון ועו"ד איטה רובננקו, בה נטען כי הפרומו של התוכנית עושה שימוש בפרסום כוזב "שלא בתום לב ומתוך רצון לפגוע בתובעות ולהתעשר על חשבונן".

כתבת התחקיר של שומר מסך עוסק בלקוחות חברת CARE, לה חברה רוזנבלום לאחרונה, להן נודע לפתע כי החוזה עליו חתמו, לפיו יקבלו טיפולי הסרת שיער כל עוד יזדקקו להם, לא יכובד.

תחקירני "שומר מסך" נשלחו למשרדה של רוזנבלום, וכשזו גילתה שהיא מצולמת במצלמה נסתרת – הגיבה בפראות, לדברי התחקירנים, כלאה אותם במשרדה ולא שחררה אותם. אז פנתה בשיחת טלפון אל אמנון לוי ואמרה לו: "צריכה להיות בינינו אתיקה של אנשי תקשורת. תן לי כבוד ואני אתן לך כבוד". כל זאת תועד במצלמה וישודר בתוכנית.

הטענה העיקרית של רוזנבלום היא כי "עצם הפרסום, בתכנית המתמקדת בחשיפת נוכלים, גנבים ומתחזים מהווה לשון הרע". כן היא מדגישה כי " במסגרת ההתקשרות בין CARE לבין פנינה אסתטיקה, זו האחרונה לא קיבלה על עצמה את חובותיה של CARE כלפי לקוחות שעמם התקשרה CARE בהסכמים שאינם מגבילים את משך הטיפול בכמות טיפולים נתונה". רוזנבלום דורשת מהנתבעות לפרסם מודעת התנצלות בגודל ומיקום בולטים, בהתאם לסמכות בית המשפט בחוק לשון הרע.

מערוץ 10 נמסר: "פנינה רוזנבלום וחברת CARE מפעילים לחצים בכדי לנסות למנוע בכל דרך את שידור התחקיר. לאחר שבית המשפט דחה את הנסיון למנוע את השידור באמצעות צו מניעה, כעת מנסה רוזנבלום לאיים בתביעה כספית. התחקיר ישודר בתוכנית מחר כמתוכנן."





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully