וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מבלבלת אותי

ליאור ליברובסקי

28.6.2007 / 0:13

המגזין ”את” יפרסם התנצלות בפני צחי גראד, זאת לאחר שמתחת לתמונה וכותרת שהבטיחו ראיון עמו הופיע ראיון עם היחצ”ן עומר גרשון

הבמאי והשחקן צחי גראד הגיש השבוע דרישה להתנצלות ולפיצוי מהמגזין "את" מקבוצת מעריב, בגין שגיאות שהופיעו בראיון שנערך עמו. גראד התראיין למדור "גבר גבר" לצורך קידום הסרט בבימויו, "תנועה מגונה".

המדור "גבר גבר" מארח מדי חודש אורח מפורסם אחר, שנשאל מספר שאלות על גבריות. לצד תמונתו של גראד ומתחת לכותרת וכותרת המשנה שהבטיחו ראיון עמו, הופיע הראיון עם היחצ"ן עומר גרשון, שהופיע בגליון את שיצא חודש לפני.

מרבית הראיון עם גרשון עסק בעובדת היותו הומו. וכך מתחת לתמונתו של גראד הופיעו הציטוטים הבאים: "אני ממש נולדתי הומו", "לא היה לי מודל מצ'ואיסטי כי מילדות הלכתי לחוג קרמיקה ולמדתי באלט" וגם "אני גבר גברירי, שזה שילוב של גבר שביר וגברי".

גראד, באמצעות עורך דינו עו"ד פז מוזר, דרש מ"את" וממעריב לפרסם מודעת התנצלות וכן לפצותו בכ-10,000 שקלים, שיגולמו באמצעות מודעות פרסום.

ממערכת "את" נמסר: "התרחשה תקלה טכנית חמורה ונדירה. בגיליון הקרוב תפורסם התנצלות וכן הטקסט המקורי של המדור. אנו מאוד מאוד מצטערים". צחי גראד סירב להגיב.

עדכון אחרון 11:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully