וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם מושלם

ליאור ליברובסקי

28.6.2007 / 13:33

לונדון וקירשנבאום ארחו אתמול את עודד גרנות מערוץ 1 ובחדשות 2 פירגנו לברוך קרא. תמשיכו ככה, לוואלה! ברנז'ה לא תהיה פרנסה

ירון לונדון ומוטי קירשנבאום ארחו אתמול בתכניתם את הפרשן לענייני ערבים של ערוץ 1 עודד גרנות, בעקבות הראיון שערך עם נשיא מצריים חוסני מובארק. מדובר בצעד חסר תקדים בו חברת חדשות אחת מארחת פרשן של ערוץ מתחרה.

ירון לונדון אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "לצד התחרות המובנית באופי העיסוק שלנו, יש הכרה במעלותיו של המתחרה, שהינו מומחה בתחום כיסויו ועומק יחסיו עם נשיא מצרים אינו דומה ליחסים של פרשנים אחרים. פנינו אל גרנות והוא נענה לנו. יש לציין שצבי יחזקאלי חברנו כלל לא ערער אלא ברך על כך. מטרתה של תכניתנו היא לשרת את הצופים והראיון של גרנות עם מובארק היה יוצא דופן בחשיבותו".

מוטי קירשנבאום מצטרף לרוח הדברים: "למה לא לפרגן? עודד הביא ראיון יוצא מן הכלל, הוא בעל קשרים יוצאים מן הכלל וככזה כל דבר שמוסיף אינפורמציה עיתונאית חשובה בראיון וגם מסביב- מה באמת מובארק חושב עלינו- יש לזה מקום אצלנו בתכנית. זה לא סוד שיש לי זיקה לערוץ 1 וגם לירון יש. ברור שישנה תחרות שתתקיים בכל מקרה, אבל אפשר להתעלות מעל זה, מדי פעם יש מקום לדברים האלה."

הפרגון חצה אמש ממירים. ברוך קרא, כתב חדשות 10 חשף אתמול בפתיחת המהדורה את עסקת הטיעון של משה קצב, מספר דקות לאחר מכן שודרה הידיעה במהדורה של חדשות 2 עם קרדיט לקרא ולחדשות 10. מחדשות 10 נמסר: "אנו מברכים על הקרדיט. כך צריך לנהוג, וכך גם אנחנו נוהגים כשהמצב הפוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully