וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב? בחורף

ליאור ליברובסקי

2.7.2007 / 0:02

לפני חצי שנה ניסה יאיר לפיד לשכנע את הנשיא להתראיין אצלו על התיק נגדו. ראיון לא היה, אבל ציטוט עסיסי משיחה בין השניים הגיע איכשהו לטור של אמנון דנקנר

בטור שפרסם עורך מעריב אמנון דנקנר, בעמודו הראשון של העיתון אתמול (א'), בולט משפט עסיסי במיוחד: "'ראה יאיר', אמר (קצב) בראיון בלתי נשכח ליאיר לפיד, 'אתה ואני אנשים נאים'".

אכן, בלתי נשכח, אך מאיפה דנקנר זוכר אותו? למעשה, הראיון המדובר מעולם לא התקיים ולא שודר בתכניתו של לפיד. כיצד, אם כך, שורבב הציטוט לטורו של דנקנר?

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הציטוט האמור נאמר ללפיד בשיחת רקע, אוף דה רקורד, שאותה קיים עם הנשיא המואשם בעבירות מין לפני כחצי שנה, בעת ניסיונו לשכנע את קצב להתראיין בתכניתו. לפיד (ראו קישור), הגיע בימים ההם ללשכת הנשיא ודיבר על ליבו של קצב, אך זה החליט לבסוף שלא להתראיין.

דנקנר, אם כך, שמע זאת סביר להניח מלפיד עצמו, ובחצי השנה שעברה מאז הספיק ה"סאונד בייט" הצהבהב להיטמע בזכרונו, ובבואו לכתוב את הטור - הוא השתמש בו, מן הסתם בתום לב.

דנקנר אמר אתמול לוואלה! ברנז'ה: "אני יודע בוודאות שהוא אמר את זה. אמנם זה לא שודר בטלויזיה אבל זה בדוק. השתמשתי בציטוט כי זה בא להראות קו דימוי עצמי מסוים של הנשיא לשעבר". אסף גרינבוים, עורך יאיר לפיד, הפנה מסר: "לא היה ראיון אצלנו. מעבר לזה אתה יכול לשאול את לפיד עצמו". לפיד הפנה אותנו למנהלו, בועז בן ציון, שמסר בתגובה: "אני מופתע ממה שנכתב על ידי מר דנקנר, למיטב ידיעתי לפיד לא ריאיין את קצב מעולם".

רונן צור, דוברן של משה קצב: "הערנו לדנקנר על המאמר. מדובר בראיון שמעולם לא התקיים, כנראה בגלל זה הוא בלתי נשכח. אנו מבקשים שבמסגרת הלינץ' התקשורתי בקצב יקפידו העורכים על דיוק בעובדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully