וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל מעריב פורש

יעל ולצר

3.7.2007 / 16:30

מקור ב"מעריב": העזיבה נובעת ממחלוקות עם דנקנר. "נוח לראובני לומר שהוא התפטר אבל אפשר גם לומר שהוא התבקש לעשות זאת"

משה ראובני, המשנה למנכ"ל "מעריב", הודיע אתמול (ב') למנכ"ל "מעריב", עופר נמרודי, על החלטתו להפסיק את עבודתו בחברה בתום כשנתיים וחצי בתפקיד.

ראובני, 44, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת מנצ'סטר, החל את דרכו כיזם, ול"מעריב" הגיע לאחר כמה שנים בהן שימש יועץ לחברות שונות בתחום מוצרי הצריכה. הוא נכנס לתפקידו ב"מעריב" בראשית שנת 2005 והיה אחראי על כלל תחום השיווק והסחר בקבוצת "מעריב".

גם היחסים בין נמרודי למנכ"ל "מעריב" הקודם, רוני קליינפלד, היו לא פשוטים והגיעו לידי סיום כשבחודש נובמבר 2002 הניח קליינפלד מכתב התפטרות על שולחנו של נמרודי. מאז מילא נמרודי את תפקיד המנכ"ל, ומזה שנתיים וחצי שימש ראובני המשנה שלו.

לדברי מקורות ב"מעריב", רבו חילוקי הדעות בין ראובני לעורך העיתון, אמנון דנקנר, ופיטוריו של ראובני היו רק עניין של זמן. "נוח למשה ראובני לומר שהוא התפטר אבל אפשר גם לומר שהוא התבקש לעשות זאת", אמרו מקורות בעיתון. מנגד, סירבו אתמול מקורבי ראובני לאשר את דבר הסכסוך בינו לבין דנקנר והדגישו את הודעתו לפיה הוא עוזב את תפקידו מאחר שחש שמיצה את עצמו בתפקיד.

ראובני אף ניסה ליצור הרגשה חיובית סביב העזיבה. "לאחר תקופה מרתקת בה היה לי 'מעריב' לבית שני, אני חש כי מיציתי עצמי בתפקיד. החלטתי לקחת פסק זמן להתרעננות ומחשבה ולבחינת כיוונים נוספים", אמר. ראובני סירב להרחיב בנושא.

לפני כשבוע פורסם ב-TheMarker דבר מגעים בין נמרודי לאילן ישראלי, מנכ"ל "וואלה" לשעבר, לפיהם הציע לו נמרודי לשמש מנכ"ל העיתון. גם מגעים אלו לא נשאו פרי בינתיים. מקור ב"מעריב" לא הכחיש את פנייתו של נמרודי לישראלי. "התקיימה פגישה אבל נמרודי לא היה קונקרטי בפנייתו, ולכן אילן ישראלי עדיין מחכה להצעה של ממש. אם וכאשר תגיע, אילן בהחלט עשוי לשקול אותה בחיוב", אמר. ישראלי סירב להגיב לידיעה.

עופר נמרודי, מו"ל ומנכ"ל "מעריב", התייחס לעזיבתו של ראובני באומרו כי "אני מודה למשה ראובני על מרצו, פועלו הרב והישגיו בחברה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

ראובני ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully