וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינמון של ידיעות יופץ ב-300 אלף עותקים

יעל ולצר

3.7.2007 / 15:50

לפחות בכל הנודע להפצה מיישרים החינמונים קו. החינמון של אלי עזור ודודי ויסמן יופץ בכ-250 אלף עותקים

החינמונים מיישרים קו, לפחות בנושא מספר העותקים הצפוי של כל חינמון ומבחינת היציאה לשוק. ל-TheMarker נודע שמספר העותקים הצפוי של החינמונים שיוציא "ידיעות אחרונות" בשיתוף נוחי דנקנר, בעל השליטה בשופרסל, יעמוד לפחות על 300 אלף עותקים וגם מספר העותקים של החינמון של אלי עזור ודודי ויסמן יתקרב למספר הזה ויעמוד על 250 אלף עותקים ליום.

מקורבים לאנשי העסקים עזור וויסמן ולמוזס הרבו להשתמש בימים האחרונים בהסבר הכלכלי הטהור לפיו אף אחד מהם אינו מתכוון להפסיד בקרב על המדיה הזו. "למרות שהתאריכים הסופיים להוצאת החינמונים טרם נקבעו, הרי שאין בכוונת מוזס ועזור לפגר בהרבה מבחינת הזמן או מספר העותקים אחרי 'ישראל היום' ולכן יש לצפות שכבר בתחילת אוגוסט יופצו החינמונים של עזור וויסמן בריבוע הכחול ובמקביל יופצו החינמונים של ידיעות בסניפי השופרסל, ככל הנראה בשעות הערב", אמר. עוד הוסיף שכמו תמיד שאלת העיתוי בעסקים היא הקובעת ולכן ההיערכות בכל העיתונים ליום שאחרי יציאת "ישראל היום" כבר בשיאה.

דריכות בישראלי

בינתיים במערכת החינמון "ישראל היום" סופרים את הימים עד ליציאתו לשוק. החינמון אכן צפוי לצאת לאור עד ל-15 בחודש הזה - שליש מהעותקים יופצו לפתחי הבתים בגוש דן ושני שליש יחולקו בצמתים ובמקומות ציבוריים. יש לציין ש"ישראל היום" יודפס בתל אביב, אבל דפוס "ידיעות אחרונות" לא ידפיס אותו.

את אחת ההוכחות ליציאתו הקרובה של "ישראל היום" סיפקנו השבוע ב-TheMarker כשחשפנו את עובדת שהייתו בארץ של המו"ל של "ישראל היום", המיליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון, עד לסוף השבוע לפחות, זאת כדי לפקח מקרוב ולראות ש"בן טיפוחיו" אכן יוצא במועד.

יציאתו הצפויה לאור של "ישראל היום" יוצרת דריכות רבה במערכת "ישראלי", החינמון של שלמה בן צבי שמופץ בכ-180 אלף עותקים בצמתים ובתחנות אוטובוסים ורכבות, וגם עובדת יציאתם לשוק של שני חינמונים נוספים אינה מקלה על בן צבי. "בדיוק בעוד חודש מהיום ייראה שוק העיתונות בישראל לגמרי אחרת", אמר אחד מהעובדים ב"ישראל היום". "ימים יגידו מי ניצח אבל המלחמה כבר פה והיא לא תהיה קלה לאף אחד מהצדדים".

עוד נודע ל-TheMarker שלמרות שאין תאריך סופי להוצאת החינמון של "ידיעות אחרונות", מתנהלים שם מגעים לגבי עורך אפשרי ואחד השמות שהועלו הוא ערן טיפנברון, אחד מעורכיו הבכירים של "ידיעות אחרונות" שלאחר כניסתו של שילה דה-בר לתפקיד עורך העיתון ביקש לעזוב את תפקידו כראש מחלקת החדשות בעיתון. במקביל שוקדים בחינמון של עזור וויסמן על מציאת שם ועל תאריך סופי להוצאת החינמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully