וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקונים

וואלה! ברנז'ה

8.7.2007 / 11:46

הרשות השניה אישרה את לוחות השידורים המתוקנים של רשת וקשת. הבשורה: מגזין תרבות יומי וכוכב נולד רק פעמים בשבוע

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה אישרה ביום חמישי את לוח השידורים המתוקן של קשת ורשת. כזכור, ועדת הטלוויזיה דנה בלוח זה במאי 2007 ולאחר בחינת הלוח ובהתאם להמלצת הרשות, החליטה הועדה שלא לאשר את הלוח. הרשות דרשה תיקונים ללוח תוך שימת דגש להשלמת תכניות הדגל, תכניות מועדפות- שיח ציבורי, תכניות פריפריה, מגזין תרבות יומי והשלמת תכניות מסוגה עילית.

אלו השינויים בלוח קשת: הזכיינית התחייבה לשדר פעמיים בשבוע מגזין תרבות ולהוסיף תכניות העוסקות בפריפריה. קשת תשדר את "ארץ אבות" תכנית דגל מהמכרז ותמשיך לקדם את הפקת תכניות הדגל. כן תשלים קשת את החוסרים משנת 2006. הרשות השניה קבעה כי לא ישודרו יותר משתי תכניות של כוכב נולד בשבוע אחד.

זכיינית ערוץ 2 רשת התחייבה לשדר החל מהשבועות הקרובים מגזין תרבות בפריים טיים ובנוסף תכנית תרבות בשעות הבוקר. רשת תשדר תכנית לנוער העוסקת במורשת ותרבות יהודית ותוסיף ללוח סדרות, תכניות וסרטי תעודה כפי שהופיעו בלוח המכרז. רשת התחייבה לקדם תכניות דגל ופרויקטים מרכזיים כמו "המזרחים בישראל". הזכיינית תשלים כמובן את החוסרים של שנת 2006.

מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות אמר: "לוח השידורים המתוקן של רשת וקשת מצביע על כוונה רצינית של הזכייניות לעמוד במחויבויות תוך דגש על תמהיל נכון ובעיקר שידור תכניות סוגה עילית באופן ראוי ונדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully