וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה!

וואלה! ברנז'ה

9.7.2007 / 13:38

את הפקות המקור של yes אפשר יהיה לראות עכשיו עם דיבוב או תרגום סימולטני לרוסית בערוץ החדש yes רדוגה

yes משיקה ערוץ בית לדוברי השפה הרוסית yes רדוגה. הערוץ יחל את שידוריו ב- 15.7 , באפיק 180. הערוץ ישדר תכניות וסדרות המופקות ע"י yes בדיבוב לרוסית וכן רכש ייעודי לערוץ.

לוח השידורים יפתח בשעה 18:00 בהקרנת הסדרה "הנפילים", מדי ערב ב-18:30 ישודרו מיטב הסרטים הישראליים. לאחר מכן במסגרת הרצועה "דוקו-רדוגה" ישודרו סרטים תיעודיים מישראל ומחו"ל המשודרים בערוץyes דוקו.

ב-21:00 תוקרן הסדרה "מסכים" והתכנית "Y בעשר" בתרגום סימולטני. התכנית משודרת בהפרש של יומיים. לאחר מכן תתקיים הקרנה של סרטים אירופיים.

החלק האחרון של השידורים בסופ"ש יוקדש לנושאים המיועדים למבוגרים. ב-23.00 מנחי השואו Sex Inspectors ינדבו טיפים לשיפור חיי הזוגיות.

יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yesמסר: "חשוב לנו מאוד לתת מענה לקהל הרוסי בהתאם לצרכיו ולהביא אליו את התוכן הישראלי המצוין שמפיקה yes בדרך שהוא יוכל להנות ממנה ולקרב אותו ליצירה הישראלית. "

דרוד בהט סמנכ"ל השיווק של yes הוסיף: "ממחקרים שערכנו עולה כי 90% מכלל דוברי הרוסית בארץ צופים בטלוויזיה בשפה הרוסית ואף יתרה מכך, נראה כי דוברי השפה הרוסית רואים יותר טלוויזיה מהמגזר הכללי. בהתאם לנתונים אלו, אנו רואים לנכון, לעשות כל שביכולתנו על מנת לקרב את הקהל הרוסי לקהל הכללי מבחינת מגוון השידורים שאנו מציעים.:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully