וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילה הגיעה

יעל ולצר

10.7.2007 / 15:55

רשות השידור והרשות השניה בשיתוף פעולה: ערוצים 1, 2, 10, 99 ו-33 ללא תשלום. הדיון בעקבות יוזמה להוזיל עלויות צפייה בערוצים אלה

שיתוף פעולה נדיר בין הרשות השניה לרשות השידור בנושא הטלויזיה הדיגיטלית: מחר תדון ועדת הכלכלה של הכנסת באפשרות שכל אזרחי מדינת ישראל יוכלו לצפות ב-5 ערוצי טלוויזיה: 1, 2, 10, 99 (כנסת) ו-33 המחודש בדרך דיגיטלית וללא תשלום.

הדיון יתקיים בעקבות יוזמתו של חבר הכנסת גלעד ארדן, יושב ראש ועדת הכלכלה של הכנסת, שהביע את רצונו להוזיל את העלויות בצפייה בערוצים אלו לכלל האוכלוסייה. כידוע, היום אפשר לקלוט את ערוץ 10, 99 ו-33 המחודש רק באמצעות הכבלים והלווין.

ל-TheMarker נודע כי עד שמשה גביש, יושב הראש החדש יחסית של רשות השידור, נכנס לתפקידו, רשות השידור לא הסכימה לשתף פעולה בנושא עם הרשות השניה. גביש הביע את הסכמתו לכך ובפגישה שנערכה לאחרונה בין נורית דאבוש, יושבת ראש מועצת הרשות השניה, לבין נציגי רשות השידור, ביניהם דורית ענבר, המשנה ליו"ר, הובעה הסכמה על שיתוף פעולה עתידי בנושא לאחר שייבדקו עלויות התשתית לכך.

מצפים להתנגדות של הלווין והכבלים

גורמים ברשות השניה מסרו שגם בערוץ 10 שמחים על היוזמה של ארדן ועל שיתוף הפעולה הצפוי בין הרשות השניה לרשות השידור כי זה בהחלט יסייע להם בהעלאת הרייטינג אבל הם מצפים להתנגדות של חברות הכבלים והלווין.

נורית דאבוש אישרה את הידיעה: "נדע יותר לאחר הדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא, שיתקיים מחר ולאחר שנבדוק את העלויות הכלכליות של הפרויקט. אבל אין ספק שהרצון המשותף שלנו מגיע מתוך דאגה לצרכן הישראלי, ויוזמה משותפת כזו, אם אכן תצא לפועל, יוציא אותו נשכר ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully