וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינמון? זו רק ההתחלה

יעל ולצר

11.7.2007 / 0:33

שלדון אדלסון בשיחה עם עובדי "ישראל היום": "בסופו של דבר העיתון יהיה בתשלום". העיתון יחולק בכ-300 אלף עותקים

שלדון אלדסון, המיליארדר היהודי-אמריקאי שעומד להוציא לאור בימים הקרובים את החינמון "ישראל היום", הפתיע את עובדי העיתון, כשהודיע להם שהעיתון יפסיק להיות מחולק בחינם בשלב מסוים ויהפוך לעיתון בתשלום. אדלסון לא נקב בתאריך או בסכום המדויק, אבל הצהיר בפניהם על כוונתו זו.

כפי שחשף TheMarker, ביום ראשון בערב התקבצו 120 עובדי "ישראל היום" לישיבה מיוחדת, במרכזה עמדה פגישה לא צפויה עם המו"ל שלהם, אדלסון. ל-TheMarker נודע כי בפגישה הסביר אדלסון למעל 100 העובדים, ש"ישראל היום" מתעתד, לפי כוונתו, להיות העיתון המוביל במדינה. אחד הדברים אותם ביקש להדגיש בפגישה היה, ש"ישראל היום" הוא עיתון לכל דבר ולא "סתם חינמון", ושהוא יחולק בכ-300 אלף עותקים, כשחלק מהעותקים יובאו לפתחי הבתים.

אדלסון הסביר לנוכחים, שכדי לפתור את בעיית החלוקה עד לדלת בבניינים רבי קומות, בהם יש שוערים או כניסות סגורות, יציבו המחלקים את העיתונים בכניסה לבניינים בערימות, "וכך יתרגלו לנוכחות שלנו".

אבל את הפצצה הטיל אדלסון כשהודיע לנוכחים, שאם הכל יתנהל כמתוכנן, הרי שבשלב מסוים העיתון יהפוך לעיתון בתשלום ויפסיק להיות מחולק בחינם. כאמור, הוא לא הצהיר על התאריך או על הסכום, אבל לדברי אחד הנוכחים, "אדלסון נראה רציני בהצהרת הכוונות שלו, כמו שהוא רציני בכל דבר שהוא עושה".

ככל הידוע, יש בכוונתו של אדלסון להוציא את העיתון לאור ביום שני הקרוב, אבל חלק מהנוכחים אמרו שתיתכן עוד הפתעה, ואולי העיתון הראשון ייצא עוד לקראת סוף שבוע זה. "היום המדויק בו יצא לאור העיתון הראשון, נעלם אפילו מאיתנו", הוסיף עובד אחר. "זה סוד משותף לאדלסון ולעורך העיתון, עמוס רגב, ואנחנו מבחינתנו, העובדים, נשמע ונעשה".

דובריו של אדלסון סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully