וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות "המגזין"

ליאור ליברובסקי

15.7.2007 / 1:29

מוסף "המגזין" של מעריב יעבור לאחריות מערכת החדשות של העיתון כבר ביום רביעי הקרוב. עורך המוסף דדי מרקוביץ' עוזב את תפקידו

מוסף "המגזין" של העיתון מעריב יעבור, החל מיום רביעי השבוע לאחריותו של אורי רוזן, ראש מערכת החדשות של העיתון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. עורך המוסף דדי מרקוביץ' יעזוב את תפקידו, אולם ישאר במעריב בתפקיד אחר.

את "המגזין" יערוך ארנון גל, שהיה ראש דסק בעיתון ואף היה אמון על איחוד מערכת החדשות של מעריב עם זו של nrg. סגניתו תהיה עפר יגר. בשלב זה עדין לא הוחלט במעריב אם לאחד את החלק החדשותי של העיתון עם המגזין לכדי "חוברת" אחת, או להשאיר את המגזין כמוסף נפרד.

השינוי יבוא לידי ביטוי גם בכך שהעורכים בעמודי החדשות של מעריב יתנסו הן בעריכה חדשותית והן בעריכה של כתבות מגזין. בניגוד למוסף "24 שעות" של ידיעות, בו עובדת מערכת כתבים נפרדת לחלוטין, כתבי מעריב יכתבו הן לעמודי החדשות והן למוסף "המגזין".

כפי שפורסם ביום חמישי ב- TheMarkerעורך מעריב אמנון דנקנר יפרוש ככל הנראה עד סוף השנה מתפקידו, עדיין לא נודעה זהות מחליפו, אולם ההערכה היא כי לא מדובר בסגן עורך העיתון, אבי בטלהיים. לאחרונה נידונה בהנהלת מעריב שורת שינויים מבניים, אישיים וכן קיצוצים כלכליים נוספים. בין השאר הוחלט לקצץ במספר העמודים המודפסים במגזיני סוף השבוע.

דדי מרקוביץ סירב להגיב לידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully