וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי מלך ישראל

איילה צורף

15.7.2007 / 14:34

גאידמק, האישיות העיסקית המדוברת ביותר בישראל. על פי דרוג יפעת מחקרי מדיה, זכה ליותר מפי 2.5 כותרות מהבאים אחריו: לבייב ודנקנר

איש העסקים ארקדי גאידמק הוא האישיות העסקית המובילה באזכור בכותרות בעיתונות בישראל במחצית הראשונה של 2007. גאידמק זכה ל-1005 כותרות וכותרות משנה. לב לבייב ממוקם במקום השני עם 363 אזכורים בכותרות. נוחי דנקנר סוגר את השלישייה המובילה עם 338 אזכורים בכותרות. הנתונים נמסרו על ידי חברת יפעת מחקרי מדיה.

בנק לאומי מוביל בכותרות עם גידול של כ-17% במספר האזכורים שלו בכותרות, בהשוואה לחציון המקביל אשתקד. חלק גדול מהאזכורים היה בשל אירועים שנקלע אליהם שלא ביוזמתו: כך למשל בעניין מעורבותו לכאורה של רוה"מ אהוד אולמרט במכרז לשליטה בבנק, חוסר הוודאות בסוגיית ההארכה לקבוצת סרברוס-גבריאל לרכישת השליטה בבנק ועוד. הבנק הופיע בכותרות חיוביות רבות בשל רכישות בנקים בחו"ל, השלמת מכירת קופות הגמל שלו, רווחי שיא ב-2006 ורכישת 20% מהסופרפארם, אך גם בפרשת הבונוס לבכירי הבנק.

754 כותרות לבזק

בזק ממשיכה להיות יצרנית כותרות מובילה, והיא תופסת את המקום השני באיזכורים בכותרות במחצית השנה הראשונה של 2007. עד כה בזק הופיעה ב-754 כותרות, גידול של כ-14% מהחציון המקביל אשתקד.

בזק אוזכרה בעיקר בנוגע לפרשת האופציות לבכירי החברה והתפטרותו של המנכ"ל לשעבר יעקב גלברד, ובשל כך הפכה לחברה עם מספר הכותרות השליליות הגדול ביותר החציון.

בזק אוזכרה גם בכותרות חיוביות בשל זכייתה במכרז החשב הכללי, השלמת השינוי המבני וכמובן בשל כניסתו לאחרונה של שלמה נחמה המוערך למבנה הבעלות ולתפקיד היו"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully